ردیاب شخصی ارزان

ردیاب شخصی ارزان چیست ؟ ردیاب شخصی ارزان چه ویژگیهایی دارد و کاربرد آن در کجاست؟ از جمله سوالات مهمی است که شاید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. با ما در این مطلب از ایران اسمارت همراه شوید تا به بررسی کاربردها و امکانات زیاد ارزانترین ردیاب شخصی بپردازیم.

 

ردیاب شخصی ارزان

 

ردیاب ها در انواع و اندازه های مختلفی تولید می شوند که کاربرد های فرعی متفاوتی از هم دارند اما اصل کاربرد آن ها ردیابی است. ردیاب های شخصی ارزان قیمت به دلیل اندازه کوچک خود کاربرد های بسیار زیادی دارند و می توانند در زندگی روزمره کمک های بسیاری به ما کنند. جهان امروز در واقع جهان اتفاقات نامعلوم است و ما باید برای هر اتفاق ناگوار و ناگهانی آماده باشیم و بتوانیم در مقابل این اتفاقات از خود و همراهانمان محافظت کنیم. حال ما برای جلوگیری از پیامد های آن اتفاقات نیاز به بعضی ابزارها و امکانات داریم که به طور قطع یک ردیاب شخصی کمک بسیاری می تواند به ما کند.

 

ردیاب شخصی ارزان

 

یکی از پرمخاطب ترین و پر استفاده ترین ردیاب های بازار ردیاب شخصی ارزان قیمت است ک به واسطه قیمت پایین اما کاربرد های فراوان مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است که علاوه بر امکان ردیابی، امکان شنود نیز دارند و می توانیم در مواقع ضرور این قابلیت را فعال و از آن استفاده کنیم.

در میان این ردیاب ها ردیاب های شخصی به واسطه امکان محافظت و برقراری امنیت افراد از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دیگر نوع این ردیاب ها ردیاب ها کارمندی یا به عبارتی ردیاب های پرسنلی است که در رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارند. بعضی از این ها در قالب دستبند و یا حتی ساعت مچی قرار دارند که پیدا کردنشان برای سارقان بسیار سخت و غیر ممکن است .

 

 ردیاب شخصی ارزان چه کاربردی دارد؟

 

همانطور که می دانید مهم ترین و اصلی ترین کاربرد ردیاب شخصی توانایی ردیابی است اما در نوع جدید ردیاب ها به آن ها امکانات مهم و بیشتری اضافه شده است. امروزه به دلیل مشغله زیاد خانواده ها برای اطمینان نسبت به آگاهی از موقعیت حضور فرزند خود یا افراد پیر و بیماران آلزایمری و حتی حیوانات خانگی خود از این نوع ردیاب استفاده می کنند که جنبه تامین امنیت افراد را به عهده دارد.

 

رارزانترین ردیاب شخصی

 

کاربرد دیگر ارزانترین ردیاب شخصی در ردیابی کارمندان و پرسنل و وسایل حمل و نقل شرکت و سازمان هایی است که نیرو های آن در بیرون از محیط سازمان و شرکت فعالیت می کنند و می توانند از عملکرد صحیح کارمندان خود مطمئن شوند . به این دلیل بسیاری از شرکت ها و موسسات حمل و نقل و سازمان ها این نوع ردیاب شخصی ارزان را خریداری انبوه می کنند که صرفه اقتصادی زیادی برای آن ها دارد.

 

ردیاب شخصی ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

 

1.قابلیت مخفی سازی

ردیاب های شخصی ارزان به دلیل اندازه کوچک خود براحتی در هرجایی مانند ساعت، دستبند، گردنبند و... قرار می گیرند و یا شما براحتی می توانید آنها را در کوله، کیف و حتی جیب لباس مخفی کنید.

2.قیمت مناسب نسبت به سایر ردیاب ها

قیمت مناسب از ویژگی های ردیاب های کوچک است که به دلیل کارایی بالا، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

3. امکان شنود

قابلیت شنود از دیگر ویژگی های منحصربه فرد ردیاب شخصی است که این روزها بسیار کاربردی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در زمان های لازم می توانید با ارسال پیامک این قابلیت ردیاب را فعال کنید، به مکالمات گوش داده و حتی آن ها را ضبط کنید زیرا این مدل ردیاب ها به میکروفون های بسیار قوی مجهز می باشند.

4. وزن بسیار کم و اندازه کوچک

وزن بسیار کم و اندازه کوچک از قابلیت های مهم و کاربردی این نوع ردیاب شخصی است که قطعا بسیاری از کاربران را ترغیب به بررسی و خرید آن می کند.

5. قابلیت برقراری تماس دو طرفه

6. قابلیت ارسال پیامک از موقعیت مکانی فرد

7. ارسال پیام هشدار کم شدن باطری

8. ضد آب

 

با توجه به این ویژگی مهم و کاربردی و قیمت پایین آن این نوع ردیاب گزینه خیلی مناسبی برای خرید هست حتی اگر فکر می کنید نیازی به آن ندارید به این فکر کنید که این دنیا پر از اتفاقات ناگهانی است که باید برای آن آماده باشید پس توصیه می کنم حتما آن را خریداری کنید. البته بهتر است با بررسی مدل های مختلف ردیاب ها ی شخصی بسته به ویژگی مورد نیاز خود بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

برد این ردیابهای شخصی چقدر میباشد؟

توسط : Mohsen - تاریخ : 1399/09/07 20:06:24

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

بطور کلی ردیاب های آنلاین که از بستر اینترنت سیم کارت استفاده میکنن محدودیتی در برد نخواهند داشت و هرجا پوشش اینترنت سیم کارت برقرار باشد دستگاه ردیاب آنلاین خواهد بود