هنگام خرید ردیاب خودرو به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

خرید ردیاب خودرو یکی از اقدامات ضروری برای افزایش امنیت خودروها در هر شرایطی محسوب می شود. امروزه خرید ردیاب خودرو در بین صاحبان خودروهای شخصی وهمچنین شرکت های حمل و نقلی، سازمانی و... بسیار فراگیر شده است. زیرا سیستم ردیاب خودرو امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان خودرو قرار می دهد. کار با این وسیله بسیار آسان است و به کمک یک کامپیوتر، تبلت یا موبایل هوشمند می‌توان از راه دور با ردیاب خودرو کار کرد.

 نصب آسان ردیاب بر روی خودرو در کمترین زمان از مزایای ردیاب خودرو به شمار می آید. هم‌چنین به علت کوچک بودن اندازه‌ی آن، سارقان قادر به تشخیص دادن ردیاب نیستند، بنابراین نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند. در هر صورت خرید ردیاب خودرو می تواند باعث افزایش امنیت خودرو و احاطه کامل بر آن شود.

تمامی افرادی که به امنیت خودروی خود اهمیت می دهند به خوبی می دانند که برای امنیت خودرو، دزدگیرهای عادی در برابر سرقت به اندازه کافی کاربردی و موثر نمی باشند و به فکر خرید ردیاب خودرو می افتند.

حال سوال اینجاست، چگونه می توانیم در خرید ردیاب خودرو مناسب و موثر، موفق باشیم؟

 

خرید ردیاب خودرو

به یاد داشته باشید اولین گام برای خرید یک ردیاب خوب و عالی، بررسی تمامی ردیاب‌های موجود در بازار است؛ انتخاب بهترین‌ها، اصولا نیاز به تحقیق و بررسی بسیار زیادی دارد و خرید بهترین ردیاب خودرو نیز، از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه مطلب تلاش می کنیم تا نکات مهمی که باید در هنگام خرید ردیاب خودرو با کیفیت در نظر بگیرید را ارائه بدهیم.

 

خرید ردیاب خودرو با برند معتبر

 

اعتبار شرکت تولید کننده ردیاب خودرو بسیار مهم است. زیرا اگر شرکت تولید کننده ردیاب خودرو تولیدات مناسبی نداشته باشد یا خدمات پس از فروش و گارانتی آن مناسب نباشد، قطعاً به مرور زمان به مشکل بر می ‌خورید. با توجه به ویژگی‌ ها و مشخصات مدل‌های مختلف ردیاب خودرو، تصمیم‌گیری در مورد انتخاب ردیاب خودرو معتبر که بتواند خواسته ها و اهداف شما را به بهترین شکل برآورده کند، چندان کار آسانی نیست.

 بنابراین برای انتخاب یک ردیاب مناسب و معتبر بهتر است ابتدا خواسته و هدف خود را مشخص کنید و سپس باید در مورد انواع سیستم‌ های ردیاب خودرو و مزایا، معایب و تفاوت آنها، میزان دقت ردیاب و همچنین شرکت فروشنده و خدمات پشتیبانی آن شرکت اطلاعات کاملی به دست آورید. درآخر با توجه به بررسی‌های خود سیستم مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

 

خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب

 

بسیار مهم است تا قبل از خرید ردیاب خودرو، میزان بودجه ی خود را مشخص کنید. مطمئنا این کار حق انتخاب‌ های شما را محدود به مدل‌هایی می‌کند که در این محدوده قیمت‌ بگنجند. سپس با کمک گرفتن از یک مشاور، اطلاعات کافی در مورد قابلیت ها و امکانات ردیاب های انتخابی خود به دست آورید.

از آنجا که قابلیت‌های برخی از این سیستم‌ ها اصلا به کار شما نمی آید و تنها شما هزینه امکاناتی را پرداخت می کنید که برایتان کاربردی ندارد. درنتیجه ما به شما توصیه می کنیم تا لیستی از قابلیت‌ های مورد نیاز خود را تهیه کنید و در بین گزینه ‌های انتخابی، بهترین ردیاب خودرو را برای خرید در نظر بگیرید.

 

خرید ردیاب خودرو با گارانتی خدمات پس از فروش

 

گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر نکات مهمی است که بایستی در خرید ردیاب خودرودر نظر داشته باشید. واضح است که ردیابی که فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش است اصلا برای خرید مناسب نیست. از این رو باید هنگام خرید به این مورد به خوبی دقت شود .مشاوران شرکتهای با سابقه و دارای رزومه کاری و مجوز اجرایی می توانند به شما در زمینه انتخاب و خرید ردیاب خودرو مناسب کمک کنند. همچنین برای اطمینان از کیفیت ساخت ردیاب، از شرکت ارائه دهنده و فروشنده آن محصول درخواست رزومه و نمونه کار نمایید وکیفیت محصولات را از مشتریان آن شرکت جویا شوید تا یک ردیاب با کیفیت و مطمئن خریداری کنید. فراموش نکنید شرکتی که نتواند در زمینه گارانتی ردیاب خودرو پاسخگوی شما باشد، مسلما نمی تواند گزینه ای مناسب برای خرید ردیاب خودرو به شمار آید.

 

خرید ردیاب خودرو با قطعات با کیفیت

 

از دیگر نکات ضروری که باید در زمان خرید ردیاب خودرو به یاد داشته باشید این است که ردیابی با سخت افزار با کیفیت خریداری کنید. زیرا امروزه با توجه به اوضاع اقتصادی ردیاب های بی کیفیت و ارزان به وفور در بازار یافت می شوند. از آنجا که کاربرد این دستگاه در زمان های خیلی حساس به اوج خود می رسد که نمونه ی آن سرقت خودرو است و شما اگر ردیابی بی کیفیت تهیه کرده باشید، آنگاه حسرت بزرگی به دل شما خواهد نشست چرا که با پرداخت هزینه ای گزاف در جهت امنیت خودروی خود، ولی کسی پاسخگوی شکایت شما نیست. زیرا در صورتی که ردیاب خودروبی کیفیت باشد، ممکن است در حساس ترین زمان که شما به ردیاب نیاز دارید از کار افتاده و نیاز شما را برطرف نکند. در نتیجه یکی از مهم ترین نکات خرید ردیاب خودرو، توجه به کیفیت قطعات و سخت افزار آن می باشد.

 

در هنگام خرید ردیاب خودرو از سرور سوال کنید

 

مطمئنا در هنگام خرید ردیاب خودرو برای شما این سوال ایجاد می شود که کدام شرکت مطمئن تر است؟ شرکتی که از سرور خارجی استفاده می کند یا شرکتی که از سرور داخلی استفاده می کند؟ مسلما نگهداری و پشتیبانی سرور نیازمند تخصص و نفراتی می باشد که بتوانند همیشه و در همه حال مشکلات پیش آمده را برطرف نمایند. باتوجه به هزینه های بسیار بالایی که در خرید و پشتیبانی هاست و سرور داخل ایران می باشد و از همه مهمتر سرعت و کیفیت بهتر خدمات و سرویس دهنده های خارجی، اکثر شرکت ها ترجیح می دهند برای سرویس دهی بهتر به مشتریان خود از هاست ها و سرورهای خارجی استفاده کنند.

 

سیستم ردیاب تنها متعلق به خودرو نبوده و موارد استفاده‌ی بسیار گسترده ای دارد به عنوان نمونه :

اگر سالمندی دارید که به بیماری آلزایمر مبتلا است و نمی‌توانید هر روز و هر لحظه کنار او و مراقب او باشید و یا نوجوانی دارید که نگران رفت‌ و آمدها و فعالیت‌های او هستید و نمی‌توانید به طور مستقیم وی را کنترل کنید، بهترین گزینه برای حل مشکل شما، ردیاب های شخصی می باشد. ردیاب شخصی دستگاهی بسیار کوچک و با وزن بسیار سبک است که در مواردی همچون مکان‌یابی دقیق اشیا گران قیمت و اسناد مهم و با ارزش نیز از آن استفاده می شود. علاوه بر ردیابی کودکان، سالمندان، معلولین، بیماران آلزایمری با دستگاه ردیاب شخصی، شما می‌توانید موقعیت مکانی و زمانی بازاریابان و ویزیتورها و کارمندان و پرسنل شرکت یا کارخانه‌ی خود را با این دستگاه چک کنید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)