قوانین و مقررات خرید اشتراک نرم افزار ردیابی پروترک

شرایط خرید اشتراک نرم افزار ایران اسمارت (PROTRACK)

شرایط خرید اشتراک  نرم افزار یک توافق نامه بین ایران اسمارت  که از این پس در این توافق نامه "شرکت" نامیده می شود از یک طرف و خریدار یک یا چند اشتراک  نرم افزار که از این پس در این توافق نامه "مشتری" نامیده می شود، می باشد که از زمان خرید اشتراک نرم افزار به مدت یک سال  توسط مشتری فی مابین طرفین منعقد خواهد بود. خواهشمندیم که آن را تا انتها و با دقت مطالعه فرمایید.

این توافق توسط شرکت اعمال و همچنین شامل محتوایی می شود که شما در صورت وجود داشتن آن را دریافت خواهید کرد. همچنین این موضوع بر روی تمامی خدمات ارائه شده ی بعد از خرید توسط شرکت مانند موارد زیر اعمال می شود:

  • به روز رسانی نرم افزار
  • سرویس های اینترنتی
  • انتقال و تغییر سرور در صورت بروز مشکل توسط شرکت
  • سرویس های پشتیبانی

با قبول کردن این توافق نامه، شما کلیه ی شرایط آن را قبول کرده اید. در صورتی که این شرایط را نمی پذیرید، از خرید اشتراک نرم افزار ارائه شده توسط شرکت خودداری فرمایید.

 

شرایط و قوانین استفاده

 

  • توجه فرمایید پس از خرید اشتراک ُفرایند ساخت و ایجاد اشتراک شما انجام شده و اطلاعات تکمیلی توسط ایمیل و پیامک برای شما ارسال میگردد .این فرایند در ساعات کاری و حد اکثر طی ۳ ساعت انجام خواهد شد.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی نرم افزار و نشان های تجاری آن برای شرکت محفوظ می باشد. هرگونه استفاده ی غیر مجاز از نام، مطالب و مستندات و منابع نرم افزار بدون مجوز کتبی شرکت، مطابق با قانون جرایم رایانه ای غیر مجاز تلقی می گردد و پیگرد قانونی دارد.
  • مجوز استفاده از نرم افزار، تنها برای استفاده ی یک مشتری و به نام آن می باشد که می تواند دارای شخصیت حقیقی یا حقوقی باشد.
  • در نرم افزار ارائه شده امکان ایجاد نام کاربری و رمز جهت دسترسی کاربرانی که بیش از یک دستگاه را دارند فراهم شده است و جهت دریافت نام کاربری مشتری میبایست با اعلام شماره سریال های دستگاه به شرکت درخواست اکانت نماید .
  • در صورت فراموشی رمز ورود به برنامه توسط مشتری، طی درخواست از داخل فرم وب سایت و یا بخش پشتیبانی مشتری میتواند رمز جدید دریافت نماید. لذا مسئولیت حفاظت از داده ها، اطلاعات و رمز عبور نرم افزار به عهده مشتری بوده و شرکت مسئولیتی در قبال دسترسی غیر مجاز افراد ثالث به نرم افزار مشتری را ندارد.
  • مشتری در هنگام خرید می بایست اطلاعات سخت افزار(شامل نام ،مدل وشماره سریال IMEI) را در فرم خرید وارد نماید. در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح نباشد اصلاح یا لغو آن  پس از خرید امکان پذیر نیست. لذا صحت درج اطلاعات وارده در فرم خرید نرم افزار به عهده ی مشتری می باشد.
  • شرکت مسئول ایجاد اشتراک و اعلام  تنظیمات لازم به مشتری جهت راه اندازی دستگاه میباشد ،به همین دلیل هرگونه مشکل احتمالی درکاربری با دستگاه سخت افزار  و یا ایراد سخت افزاری پیش آمده  به عهده مشتری بوده و شرکت مسئولیتی در قبال عملکرد دستگاه سخت افزار مشتری ندارد.(سخت افزار های ارائه شده توسط شرکت دارای ضمانت 18 ماهه می باشند)
  • مسئولیت حفاظت از نام کاربری و رمز عبور که به صورت اتوماتیک با استفاده از شماره سریال شما ساخته می شود و مسئولیت مشکلات ناشی از دسترسی غیر مجاز شخص ثالث به عهده ی مشتری می باشد.

ذخیره اطلاعات دستگاه

 

  • حفظ و نگهداری مسیر ها و تاریخچه دستگاه به مدت 90 روز توسط شرکت در سرور های PROTRACK انجام خواهد شد .لذا در صورت نیاز به نگهداری بیش از این مدت مشتری می بایست تاریخچه دستگاه خود را در بازه های منظم زمانی دانلود و ذخیره نماید و شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

خدمات پس از فروش

 

  • کلیه خدمات  ارائه شده توسط شرکت طبق قوانین جاری فروش نرم افزار، دارای پشتیبانی بوده و کاربر موظف است هر ساله جهت استفاده از این خدمات هزینه های مربوطه را طبق اعلام شرکت در آن سال بپردازد. در حال حاضر این مبلغ بر روی هزینه ی پایه نرم افزار اعمال می شود و شامل حال افزونه های مورد استفاده نمی باشد.
  • عدم پرداخت هزینه ی سالانه تمدید  باعث قطع ارتباط نرم افزار با دستگاه  شده و هرگونه مشکل پیش آمده ناشی از قطع این ارتباط به عهده ی مشتری می باشد .
  • شرکت موظف است همیشه آخرین نسخه نصب نرم افزارها را بر روی سایت خود در دسترس مشتری قرار دهد و همچنین اطلاعات مربوط به بروزرسانی نرم افزارها را از طریق کانلهای ارتباطی معرفی شده در وب سایت خود به اطلاع مشتری برساند.
  • در حال حاضر ارائه ی پشتیبانی شرکت به مشتری که خرید وی دارای اعتبار باشد، فقط از طریق سیستم پشتیبانی موجود در وب سایت شرکت مقدور می باشد و شرکت موظف است حداکثر طی 12 ساعت به درخواست مشتری که از طریق سیستم پشتیبانی ارائه شده است، پاسخ دهد. لذا شرکت در قبال درخواستهای پشتیبانی مشتری که از سایر کانلهای ارتباطی مانند تلفن، فکس، تماس با ما، ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره ارسال می گردد، مسئولیتی نداشته و می تواند آنها را بی پاسخ بگذارد.
  • شرکت متعهد است در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی برای نرم افزار و یا زیرساخت های آن در کوتاه ترین زمان خدمات جایگزین را به مشتری ارائه نماید و یا در صورت عدم توان ،مبلغ اشتراک مشتری را بازگرداند.لذا مشکلات پیش آمده بدلیل تغییر قوانین بین المللی و یا داخلی که سایر نرم افزار ها را نیز دربر بگیرد شمال این بند نمیشود.
  • در حال حاضر فروش اشتراک پنل ردیابی فقط توسط وب سایت شرکت انجام میشود. لذا مسوولیت عواقب ناشی از مراجعه ی مشتری به هر جای دیگر و دریافت خدمات پشتیبانی از آنها به عهده ی مشتری می باشد.

توجه فرمایید پس از خرید اشتراک ُفرایند ساخت و ایجاد اشتراک شما انجام شده و اطلاعات تکمیلی توسط ایمیل و پیامک برای شما ارسال میگردد .این فرایند در ساعات کاری و حد اکثر طی ۳ ساعت انجام خواهد شد