ارزانترین ردیاب خودرو

ردیاب ها معمولا با توجه به امکاناتی که دارند قیمت گزاری می شوند ما در اینجا ارزانترین ردیاب خودرو خود را با امکانات ویژه ای که دارد به شما معرفی می کنیم. بهتر است قبل از خرید انواع ردیاب ها را مقایسه کنید و نهایتا برای خرید تصمیم بگیرید.

ردیاب خودرو مدل VT-08 ، ارزانترین ردیاب خودرو ایران اسمارت

ردیاب خودرو اسمارتک مدل VT-08 به عنوان کوچکترین و ارزانترین ردیاب جدید ایران اسمارت شناخته شده است. این ردیاب دارای امکانات کاملی است که می تواند جایگزین مناسبی برای ردیاب های قدیمی محسوب شود. این ردیاب علاوه بر چندین استاندارد جهانی دارای تاییدیه سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور نیز می باشد.

حافظه داخلی، شوک سنسور، میکروفون، باطری بکاپ و رله قطع سوخت از امکانات ویژه ارزانترین ردیاب ایران اسمارت به شمار می رود. از مزیت های بارز این دستگاه، مصرف ناچیز اعتبار سیمکارت وخدمات ویژه ایران اسمارت مختص به این دستگاه می باشد.

اگر شما کاربر عزیز به دنبال ردیاب خودرویی با امکانات فوق العاده و ارزان قیمت هستید، ردیاب خودرو اسمارتک مدل VT-08 می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

خرید آنلاین ردیاب خودرو VT-08

ارزانترین ردیاب خودرو

زیرا این ردیاب علاوه بر امکانات ویژه بالا دارای ویژگیهای دیگری از جمله مدیریت هوشمند، شنود صدا، ردیابی آنلاین، نصب آسان، دیوار جغرافیایی، کلید هشدار و باطری بکاپ داخلی است که می تواند شما را غافلگیر کند.

امروزه با توجه به افزایش آمار سرقت خودرو با انواع روشهای حرفه ای به نظر می رسد که تامین امنیت و حفاظت از خودرو لازم و ضروری باشد. از این رو در چند سال اخیر ردیاب خودرو به عنوان یک راه حل کلیدی و مطمئن پیشنهاد شده است اما وضع بد اقتصادی و افزایش هزینه های زندگی باعث شده که افراد زیادی خرید ردیاب را جزو اولویت های ضروری زندگی خود قرار ندهند و یا به دنبال خرید ارزانترین ردیاب خودرو باشند. بنابراین شرکتهای تولید و عرضه کننده ردیاب خودرو تصمیم گرفتند تا تولید و عرضه ارزانترین ردیاب خودرو را جزو اولویت های خود قرار بدهند. شرکت ایران اسمارت نیز به عنوان یک شرکت معتبر تلاش می کند تا با عرضه انواع ارزانترین ردیاب خودرو در اندازه های کوچک ولی با قابلیتهای یک ردیاب حرفه ای کمک زیادی به مصرف کنندگان در این اوضاع بد اقتصادی کرده باشد زیرا عامل قیمت همواره از دغدغه های مهم مشتریان بوده است.

 

معرفی شرکت ایران اسمارت

ایران اسمارت از سال 1385 در بخش تجهیزات الکترونیک و امنیتی خودرو شروع به فعالیت و با هدف پاسخگویی به نیاز عموم مشتریان در سال 1390 به صورت تخصصی در ارائه راهکارهای امنیتی، اقدام به ارتقا تکنولوژی و دانش فنی خود و همکاری با معتبر ترین شرکت های بین المللی که در این زمینه از رتبه بندی جهانی بالایی برخوردارند کرد و با انتخاب سخت افزارهای با کیفیت و همچنین تمرکز بر تامین نیاز گروه های مختلف مشتریان به ویژه صاحبان وسایل نقلیه شخصی توانست جایگاه خود را در این عرصه بهبود ببخشد.

به لطف پروردگار و حمایت کاربران خود در حال حاضر نام ایران اسمارت در کنار بهترین برند ردیاب خودرو، ردیاب شخصی و قابل حمل در این صنعت قرار گرفته است.

ارتقا نرم افزار ردیابی، ارایه تجهیزات ردیابی با کیفیت و خدمات پس از فروش به منظور تامین امنیت و جلب رضایت کامل مشتریان از اهداف مهم و قابل توجه شرکت ایران اسمارت محسوب می شود.

 

چرا ردیاب ایران اسمارت؟

ردیاب های ایران اسمارت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و شاخصی مانند:

1. ساده و کاربر پسند بودن

2. همکاری با مرکز سازمانی

3. ضمانت تعویض 18 ماهه

4. بهره گیری انحصاری از نرم افزار قدرتمند PROTRACK

توانسته است تا اعتماد مشتریان خود را به خوبی پاسخ دهد.

شرکت ایران اسمارت افتخار این را دارد تا با ایجاد و ارایه بستری ساده و به ویژه کاربر پسند در نصب ردیاب، افزایش امنیت و حفظ حقوق کاربران با کیفیت سخت افزارهای انتخابی و به روزرسانی مستمر نرم افزار، توسعه و ارتقا سخت افزاری سرورهای پروترک، رضایت عموم کاربران شخصی خود را تامین نماید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)