استفاده از ردیاب برای کنترل کودکان مبتلا به اوتیسم

برای والدین، ترس از بین رفتن فرزندشان یا گم شدن آنها در بین جمعیت، بدترین کابوس دنیاست. با این حال، برای والدین کودکانی که مستعد انجام رفتارهای سرگردان و آشفته هستند، این کابوس می تواند یک واقعیت روزمره باشد. با وجود تحقیقات گسترده در زمینه اوتیسم، این بیماری قابل درمان نیست. در حال حاضر، داروهای درمانی و دارویی بر بهبود توانایی های اجتماعی، ارتباطات و استقلال متمرکز شده اند. ممکن است فردی که مبتلا به اوتیسم است، دچار حمله شود و سعی کند به خود آسیب برساند یا اشیاء مختلف را نابود کند. اگر شما نیزکودکی دارید که مبتلا به بیماری اوتیسم (ASD) است، استفاده از ردیاب یک وسیله لوکس محسوب نمی شود بلکه یک ضرورت است. با ایران اسمارت همراه شوید. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

اوتیسم

 

اوتیسم چیست؟

 

اوتیسم نوعی اختلال رشدی پیچیده است که معمولاً تشخیص آن در سنین کم به آسانی انجام پذیر نمی باشد. اما کارشناسان معتقدند که این اختلال در 5 سال اول زندگی فرد بروز می کند. این وضعیت نتیجه یک اختلال عصبی است که بر عملکرد طبیعی مغز تأثیر می گذارد و مهارت های ارتباطی و تعامل اجتماعی فرد را مختل می کند. افراد مبتلا به اوتیسم در درک ارتباط غیر کلامی ، طیف گسترده ای از تعاملات اجتماعی و آنچه که با شوخی و طنز همراه است ، مشکل دارند. درواقع اوتیسم یک وضعیت مادام العمر است که همه افراد مبتلا به آن تا پایان عمر با آن دست به گریبان هستند.

 

ردیابی کودکان مبتلا به اوتیسم

 

ردیابی کودکان اوتیسم

 

اوتیسم می تواند به عنوان یک اختلال رشدی تعریف شود که از بدو تولد وجود دارد و با رفتارهای مکرر، جلوگیری از تعامل اجتماعی و مشکلات ارتباطی مشخص می شود. این بیماری گاهی اوقات با اختلال شناختی نیز همراه است. مسلما زندگی با کودکان اوتیسم به آسانی نخواهد بود. زیرا شما با نیازهای كودكی سر و كار دارید كه در راس آن رفتارهای اوتیسم قرار می گیرد. کودک شما ممکن است دچار حمله شود، دوره هایی داشته باشد که او فقط نوع خاصی از غذا را بخورد یا ناگهان دچار بیش فعالی شود. پیگیری همه این موارد دشوار است. با توجه به این شرایط، نوعی سیستم هشدار اضطراری، دستبند اوتیسم یا دستگاه ردیاب شخص می تواند برای کمک به امنیت این عزیزان مهم باشد و خانواده و مراقبان بتوانند به طور مستقیم در هر کجا که باشند، با آنها ارتباط برقرار کنند.

همه والدینی قبول خواهد کرد که بچه ها بچه هستند و اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم، آنها انسانهایی هستند که اراده و اختیاردارند. با ردیابی آنها والدین بدون محدود کردن آزادی آنها قادر خواهند بود تا از این کودکان محافظت کنند. درک این واقعیت که در حال حاضر این فناوری بسیارپیشرفته، مقرون به صرفه و کاربر پسند است، به سادگی منطقی است. والدین همیشه نگران می توانند با قراردادن ردیاب شخص در کیف، لباس و ... کودک خود را ردیابی کرده و این نگرانی و ترس را برای همیشه از خود دور کنند.

آنها می توانند به وسیله ی متصل شدن به اینترنت از طریق تلفن همراه شخصی، تبلت و یا از طریق کامپیوتر موجود در خانه، کودک خود را ردیابی کنند و لحظه لحظه از موقعیت او با خبر شوند. همچنین آنها می توانند با تعریف محدوده‌های مجاز در سامانه ردیابی، به محض خروج آن‌ها از این محدوده‌ها هشدار دریافت نمایند. از آنجا که این کودکان بسیار فعال بوده و ممکن است از خانه یا مدرسه بیرون بروند، خانواده ها می توانند به کمک ردیاب شخص، آنها را در کوتاهترین زمان ممکن پیدا کنند. بنابراین استفاده از ردیاب شخص، آرامش را برای والدین و امنیت را برای کودکان مبتلا به اوتیسم به ارمغان خواهد آورد.

 

SMARTTECH VT-03

 

ردیاب اسمارتک VT-03 دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن می باشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را می دهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد.

 

ویژگیها و امکانات ردیاب شخص VT-03

 

*  قابل استفاده برای افراد سالمند و کودکان

*مقاوم در برابر آب

*مجهز به شنود صدا

س*کارکرد طولانی

*مکالمه دو طرفه

*باتری لیتیوم

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)