بهترین ردیاب خودرو

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این سوالی است که اکثرا موقع خرید از خودشان می پرسند. در درجه اول ردیابی که نیازهای شما را برطرف کند مطمنا بهترین انتخاب است. قیمت و خدمات پس از فروش نیز از مهمترین فاکتور ها هست که حتما باید به آن دقت داشته باشید.  بهتر است برای انتخاب بهترین ردیاب خودرو، ابتدا تمام مدل‌ها و گزینه‌های موجود در بازار را بررسی کنید و ویژگی‌های آن‌ها را به دقت مقایسه کنید. به این معنی که در این مرحله باید امکانات و ویژگی های فنی هریک از ردیاب های خودرو را لیست کنید و با آنچه را که خود می خواهید تطبیق دهید و در عین حال مقایسه قیمتها را نیز فراموش نکنید.

امروزه ردیاب‌ها حضور گسترده و پر رنگی در زندگی روزمره انسان‌ها دارند. از ابزارهای سنگین نظامی گرفته تا موبایل‌های سبکی که در جیب ما قرار دارند، همه و همه مجهز به ردیاب می باشند. ایمنی و حفاظت از جان و مال همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی انسان‌ها بوده است. در چند سال گذشته در این زمینه پیشرفت فناوری و تکنولوژی کمک های شایانی به مردم کرده و موجبات آسایش و راحتی بیش‌تری را برای آنها به ارمغان آورده است. اگرچه خودروهای جدید به تازه‌ترین سیستم‌های امنیتی مجهز هستند اما از سوی دیگر آمار سرقت و روش‌های جدید سرقت خودرو نیز روز به روز بیش‌تر می‌شوند. بنابراین در این شرایط باید با انتخاب مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو از اموال خود در برابر تهدیدات سارقان محافظت کنیم.

تمامی افرادی که به امنیت خودروی خود اهمیت می دهند به خوبی می دانند که برای امنیت خودرو، دزدگیرهای عادی در برابر سرقت به اندازه کافی کاربردی و موثر نمی باشند. بنابراین به دستگاه موثری، به نام ردیاب ماشین روی می آورند.

دستگاه‌های ردیاب جی پی اس یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های امنیتی به شمار می روند که در چند سال اخیر با پیشرفت فناوری روز به روز کارامدی آن‌ها افزایش یافته است.

بهترین ردیاب خودرو

سیستم‌های ردیابی انواع متنوعی ردیاب خودرو، ردیاب اشخاص، ردیاب حیوانات و ... دارند که رایج‌ترین آن‌ها دستگاه‌های ردیاب خودرو می‌باشد. ردیاب‌های خودرو جدید از امکانات ویژه نمایش موقعیت خودرو به صورت لحظه ای برخوردار هستند و همچنین قادرند جزییات دیگری مثل سرعت، مسافت طی شده و ... را نیز برای کاربر فراهم ‌کنند. در گذشته ردیاب‌ها بیش‌تر توسط شرکت‌های تجاری برای ردیابی وسایل نقلیه‌ استفاده می‌شدند، اما امروزه با بالاتر رفتن آمار سرقت، مردم عادی نیز برای حفظ امنیت روی خودروهای خود دستگاه‌های ردیاب نصب می‌کنند.

اما مسلما هر ردیاب خودرویی نمی‌تواند مناسب همه خودروها باشد. در نتیجه بهتر است افراد بر اساس نیازها، توقعات و همچنین میزان بودجه خود بهترین ردیاب خودرو را انتخاب کند. مطمئنا انتخاب بهترین ردیاب ماشین برای شما مالکان وسایل نقلیه، امری بسیار ضروری در جهت برقراری امنیت خودروهایتان می باشد چرا که احساس رضایت و آرامش خاطر را برای شما به همراه خواهد آورد.

ما در این مطلب قصد داریم تا با ارائه راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو در ایران به تمام افرادی که قصد دارند این وسیله کاربردی را برای خودروی خود تهیه کنند و در این زمینه اطلاعات کافی ندارند، کمک کنیم.

 

مهم‌ترین پارامترها در انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو 

 

اگر بخواهیم بهترین مدل ردیاب خودرو را تعیین کنیم لزوماً به درد هر شخصی نمی خورد. زیرا برخی دستگاه های ردیاب و جی پی اس هستند که امکانات بسیار زیادی دارند و در نوع خود بهترین هستند ولی برای هر کاربر عادی این امکانات خاص لازم نیست. بهتر است برای انتخاب بهترین ردیاب خودرو، ابتدا تمام مدل‌ها و گزینه‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار بدهید وویژگی‌های آن‌ها را به دقت مقایسه کنید. به این معنی که در این مرحله باید امکانات و ویژگی های فنی هریک از ردیاب های خودرو را لیست کنید و با آنچه را که خود می خواهید تطبیق دهید و در عین حال مقایسه قیمتها را نیز فراموش نکنید.

 

قیمت اولین پارامتری است که نه تنها در خرید ردیاب، بلکه در خرید هر کالای دیگری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 

 بنابراین لازم است تا قبل از خرید، میزان بودجه ی خود را تعیین کنید. قطعا این کار حق انتخاب‌ های شما را محدود به مدل‌هایی می‌کند که در این محدوده قیمت‌ بگنجند. سپس با کمک گرفتن از یک مشاور، اطلاعات کافی در مورد قابلیت ها و امکانات ردیاب های انتخابی خود به دست آورید.

از آنجا که قابلیت‌های برخی از این سیستم‌ ها اصلا به کار شما نمی آید و تنها شما هزینه امکاناتی را پرداخت می کنید که برایتان کاربردی ندارد. درنتیجه ما به شما توصیه می کنیم تا لیستی از قابلیت‌ های مورد نیاز خود را تهیه کنید و در بین گزینه ‌های انتخابی، مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو را برای خرید در نظر بگیرید.

 

فراموش نکنید لزوما ردیابی که قابلیت‌های خیلی زیادی دارد، بهترین گزینه برای خرید شما نمی باشد.

چرا؟؟

 

  • وقتی امکانات دزدگیر به ردیاب اضافه شود بدلیل داشتن ورودی هایی مانند سیم آژیر،تحریک لا دری،فلاشر و ... در محل نصب محدودیت ایجاد میکند (منظور زیر جعبه فرمان میباشد) که در زمان سرقت اولین محلی میباشد که سارق برای روشن کردن خودرو آن را باز میکند و عملا شما یک دزدگیر خواهید داشت با برد نامحدود که در زمان سرقت به راحتی شده و امکان ردیابی را از شما میگیرد. 
  • تجربه در کلیه تجهیزات الکترونیکی نشان داده امکانات زیاد در یک مدار باعث افت کیفیت تمام امکانات میشود مثل یک موبایل چینی که صفحه نمایش بزرگ ،چندین سیم کارت، تلویزیون و بسیاری آپشن دیگر دارد ولی هیچکدام بخوبی کار نمیکند

 

ردیاب خودرو ارزان چینی

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که شما در صورت نیاز به امکانات یک دزدگیر آن را جداگانه و از نوع شناخته شده ترین برند ها نصب نمایید و در کنار آن یک ردیاب خودرو به منظور دسترسی در مواقع  سرقت نصب نمایید

به این نکته توجه داشته باشید که یک ردیاب در هرجای خودرو قابل نصب میباشد ولی دزدگیر جای مشخص به خود را دارد

 

پارامتر بعدی که در خرید ردیاب بسیار مهم و حیاتی است، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب ردیاب خودرو می باشد.

 

 زیرا ردیابهای فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر اصلا برای خرید مناسب نیستند، حتی اگراز لحاظ قیمت بسیار ارزان باشند.

در ادامه پیشنهاد می شود برای تهیه و خرید بهترین ردیاب خودرو از شرکت های با سابقه در این زمینه که دارای رزومه، مجوز و سابقه درخشان اجرایی هستند کمک بگیرید. همچنین برای اطمینان از کیفیت ساخت ردیاب، از شرکت ارائه دهنده و فروشنده آن محصول درخواست رزومه و نمونه کار نمایید و کیفیت محصولات را از مشتریان آن شرکت جویا شوید. زیرا انتخاب بهترین‌ها، اصولا نیاز به تحقیق و بررسی بسیار زیادی دارد و خرید بهترین ردیاب خودرو نیز، از این قاعده مستثنی نیست.

 

ایران اسمارت از سال 1385 در بخش تجهیزات الکترونیک و امنیتی خودرو شروع به فعالیت و با هدف پاسخگویی به نیاز عموم مشتریان در سال 1390 به صورت تخصصی در ارائه راهکارهای امنیتی ،اقدام به ارتقا تکنولوژی و دانش فنی خود و همکاری با معتبر ترین شرکت های بین المللی که در این زمینه از رتبه بندی جهانی بالایی برخوردارند کرد و با انتخاب سخت افزارهای با کیفیت و همچنین تمرکز بر تامین نیاز گروه های مختلف مشتریان به ویژه صاحبان وسایل نقلیه شخصی توانست جایگاه خود را در این عرصه بهبود ببخشد و به لطف پروردگار و حمایت کاربران خود در حال حاضر نام ایران اسمارت در کنار بهترین برند ردیاب ماشین و ردیاب قابل حمل در این صنعت قرار گرفته است

همواره هدف این مجموعه ارتقا نرم افزار ردیابی و ارایه تجهیزات ردیابی با کیفیت و خدمات پس از فروش به منظور تامین امنیت و جلب رضایت کامل مشتریان خواهد بود

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)