هر آنچه باید در مورد ردیاب موتور سیکلت بدانید

بیشتر صاحبان موتور سیکلت، همواره نگران امنیت وسیله نقلیه خود هستند چرا که موتور سیکلت ها همیشه در معرض سرقت قرار دارند و در مقایسه با اتومبیل ها از امنیت کمتری برخوردار هستند. امروزه موتور سیکلت ها به دلیل کارایی بالا جزو وسایل نقلیه پر مصرف در شهرهای بزرگ و پرترافیک محسوب می شوند و ما شاهد حجم زیاد آنها در خیابان به خصوص در بازار و مناطق شلوغ با خیابان های تنگ و باریک هستیم.

تامین امنیت موتور سیکلت ها را می توان مهمترین دغدغه صاحبان این وسیله نقلیه پر سرعت نام برد. به خصوص که در این اوضاع نابسامانی اقتصادی، قیمت آنها نیز به مقدار زیادی افزایش پیدا کرده و به یکی از اهداف آسان ولی پر سود سارقان تبدیل شده است.

 

ردیاب موتور سیکلت

 

با فناوری جی پی اس میزان امنیت موتور سیکلت را افزایش دهید.

 

در سال های اخیر راه های زیادی برای افزایش امنیت موتور سیکلت، در اختیار دارندگان آن قرار گرفته است. راه هایی از جمله:

قفل تایر موتور
استفاده از قفل های زنجیری
قرار دادن سیستم دزدگیر بر روی موتور سیکلت
و…

اما اگر کمی به صورت دقیق تر به این راهکار ها نگاه کنیم، به خوبی متوجه می‌شویم که هیچ کدام نمی‌توانند مانع کار سارقان شود. مخصوصا اینکه این وسیله نقلیه قابلیت حمل آسانی دارد و سارقان می‌توانند به راحتی آن یا قسمتی از آن (وسایل یدکی) را مورد سرقت قرار دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ما شاهد تولید ردیاب، محصولی مدرن و کاربردی در زمینه وسایل و تجهیزات حفاظتی هستیم. ردیاب موتور سیکلت از خانواده فناوری ردیاب است که همانند ردیاب خودرو، کارایی آن تنها منوط به حفاظت و تامین امنیت وسیله نقلیه نیست و کاربردهای بیشماری دارد. این جی پی اس کوچک و پیشرفته به دلیل مزایای بسیار و قیمت مناسب به سرعت مورد استقبال مردم قرار گرفت. جی پی اس موتورسیکلت دستگاهی است که بر روی موتورسیکلت به صورت مخفی نصب می شود و موقعیت جغرافیایی، زمان و تاریخ به روز و دقیق را برای کاربر نشان می دهد.

 سیستم های ردیابی GPS از یک شبکه ماهواره ای و ایستگاه های زمینی برای شناسایی محل سیگنال استفاده می کنند. دستگاه موقعیت شیء مورد نظر خود را در زمان واقعی و با دقت فوق العاده ردیابی می کند، به همین دلیل از دستگاه های ردیابی GPS برای اهداف ناوبری در اتومبیل ها ، موتور سیکلت ها و دوچرخه ها استفاده می شود. البته تامین امنیت و حفاظت موتورسیکلت تنها کاربرد ردیاب نیست و کاربردهای بسیار دیگری دارد که در ادامه متن بیان می کنیم.

 

جی پی اس ردیاب موتور سیکلت

 

کاربردهای جی پی اس موتور سیکلت

 

  1. قابلیت تنظیم از راه دور دستگاه جهت چگونگی ارسال اطلاعات
  2. قابلیت مدیریت و كنترل از راه دور
  3. قابلیت ردیابی موتور سیکلت در صورت سرقت
  4. قابلیت مشاهده اطلاعات مسیر
  5. ارسال پیامك به صاحب موتور سیکلت در صورت سرقت

 

مزیت های استفاده از ردیاب موتور سیکلت

 

  • اولین و مهمترین مزیت این دستگاه این است که به صورت مخفی نصب می شود و برای سارقان قابل مشاهده نمی باشد.
  • دیگر لازم نیست نگران جای پارک موتور خود باشید و به راحتی می توانید موتور خود را در هر جایی حتی در یک مکان پرت پارک کنید. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن مربوط به ردیاب هر لحظه موقعیت موتور خود را رصد کنید و در صورت سرقت می‌توانید به سرعت با ردیابی آن از مکان فعلی آن باخبر شوید.
  • از دیگر مزایای ردیاب موتور سیکلت این است که اگر موتور شما به هر نحوی مورد حرکت قرار بگیرد، سریعا شما را با خبر می سازد. همچنین صاحبان شرکت و مشاغلی که دارای پیک های موتوری هستند براحتی قادرند به صورت لحظه ای و آنلاین از موقعیت مکانی آن با خبر شوند و سرعت آن را نیز تشخیص دهند. همچنین آنها می توانند تنظیمات ردیاب را به گونه ای انجام بدهند تا در صورت سرعت غیر مجاز و یا خارج شدن از محدوده تعیین شده، ردیاب به سرعت به آنها اطلاع دهد.

 

این مطلب را از دست ندهید: مزایای استفاده از ردیاب در خودروهای سازمانی

 

نصب ردیاب موتور سیکلت

 

نصب دستگاه ردیاب موتورسیکلت به آسانی انجام می شود و به سیم کشی خاصی نیاز ندارد ولی با این وجود بهتر است که از یک نصاب متخصص کمک بگیرید زیرا ممکن است خطری برق کشی موتور شما را تهدید کند. همچنین به دلیل اینکه ردیاب بیشتر در معرض محیط خارج می باشد، نصب آنها باید به دقت انجام بپذیرد. زیرا خواه نا خواه ردیاب در معرض باران قرار می گیرد و ممکن است در اثر نصب نادرست، دستگاه آسیب ببیند و قابل استفاده نباشد.

 

ردیاب موتور سیکلت ارزان قیمت

 

قیمت ردیاب موتور سیکلت با توجه به مدل و امکانات آن متفاوت می باشد ولی در کل قیمت ردیاب موتور نسبت به ردیاب خودرو ارزان تر می باشد. شما کاربر عزیز برای اطلاع از قیمت جی پی اس موتورسیکلت و یا خرید ردیاب موتورسیکلت ارزان می توانید با شماره های اعلام شده در سایت ایران اسمارت تماس بگیرید و با دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خریدی مطمئن داشته باشید.

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

مبلغ جی پی ارس روی موتوربزاریم چقدراست کجابایدبیام بخریم

توسط : منصور - تاریخ : 1400/03/21 20:36:24

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

روزبخیر شما میتوانید برای مشاوره با شماره 09022759265 تماس بگیرید و آدرس تهران - خیابان مطهری - خ علی اکبری - کوچه حاج محمدیان - پلاک 8 مراجعه کنید