اهمیت استفاده از ردیاب GPS در شرکت های پخش مویرگی

فناوری GPS ابزاری عالی برای شرکتهای پخش مویرگی محسوب می شود. نصب ردیاب های GPS در وسایل نقلیه شرکت های پخش مزایای بی شمار و امکانات بی پایانی دارد و تأثیر آن بر مدیریت ناوگان بسیار ارزشمند است.

شرکت های پخش وظیفه ی حمل و نقل مواد غذایی، شویندها، دارویی، بهداشتی و… را به عهده دارند. امروزه با افزایش تکنولوژی بیشتر مردم ترجیح می دهند تا مایحتاج خود را از وسایل غذایی گرفته تا پوشاک و کالاهای الکترونیکی به صورت آنلاین خریداری کنند. ارسال به موقع کالا یکی از مهم ترین ارکان شرکت های پخش مویرگی به شمار می آید. زیرا  بدیهی است که در چنین شرکت هایی رضایت مشتری یک عامل عظیم و تاثیرگذار می باشد.

در این میان کنترل کارمندان یکی از مهم ترین مشکلات شرکت های حمل و نقل است. به این معنا که مدیریت پخش باید اطمینان داشته باشد که هیچ گونه کم کاری و بی کفایتی از طرف رانندگان صورت نمی گیرد و محموله ها به موقع ودر امنیت کامل به دست مشتریان می رسد. با ما تا پایان مطلب در ایران اسمارت همراه شوید و با 6 مزیت مهم استفاده ردیاب GPS در شرکت های پخش مویرگی آشنا شوید.

 

شرکت های پخش مویرگی

 

6 مزیت مهم استفاده ردیاب GPS در شرکت های پخش مویرگی

 

1- اعلان تحویل در زمان واقعی

 

 اطلاع رسانی تحویل در زمان واقعی، به خصوص برای شرکت های پخش مزایای زیادی دارد. روشن است که مشتریان می خواهند از کالاهای خود و زمان واقعی تحویل اطلاع داشته باشند. شرکت های پخش می توانند با ردیابی وسیله نقلیه، موقعیت واقعی خودرو و زمان تخمین زده شده خودرو را مشاهده کنند و آن را با مشتری به اشتراک بگذارند. همچنین مدیریت پخش می تواند با ردیابی وسیله نقلیه دریابد که آیا همه چیز طبق برنامه انجام می شود یا خیر.

 

2- رضایت مشتری

 

خدمات خوب به مشتری، تضمین رشد تجارت شرکت های پخش مویرگی را به دنبال دارد. در مشاغلی مانند شرکت های پخش که مستقیماً با مشتریان سر و کار دارند، رشد تجاری شرکت پخش به کیفیت خدمات مشتری بستگی دارد. مشتری رضایت بخش احتمالاً فعالیت خود را تکرار می کند. به یاد داشته باشید که خدمات خوب مشتری تضمین رشد تجارت است. این شامل موارد زیادی مانند ارسال نزدیکترین وسیله نقلیه به مشتری ، تحویل دارایی های آنها با امنیت کامل ، تحویل به موقع ، ارائه نتایج دقیق و موارد دیگر می باشد. افزایش رضایت مشتری یکی از مزایای بسیار زیاد ردیاب GPS در شرکت های پخش می باشد.

 

3- امنیت راننده و خودرو

 

شرکت های پخش مویرگی

 

تحویل موفقیت آمیز اقلام به مشتریان بر اعتبار شرکت تأثیر می گذارد و به همین دلیل امنیت کالا ها برای شرکت های مویرگی بسیار مهم هستند. مدیریت پخش می تواند با کمک جی پی اس و ردیابی آنلاین بر رفتار رانندگان و فعالیت آنان نظارت کامل داشته باشد تا از امنیت کامل راننده، وسیله نقلیه و اقلام مشتری اطمینان حاصل کند. زیرا هر گونه کوتاهی از طرف راننده و تحویل کالا در زمان معین نشده، نارضایتی مشتری را به دنبال خواهد داشت و باعث افزایش هزینه های شرکت پخش می شود.

 

4- برخورد با ادعاهای مشتری جعلی

 

معمولا شرکت های پخش مویرگی با برخی ادعاهای دروغین از طرف برخی مشتریان روبرو می شوند که نه تنها اعتبار شرکت را زیر سوال می برند بلکه باعث افزایش هزینه های شرکت پخش می شوند. فناوری نوین GPS روشی مناسب برای جلوگیری از اینگونه اتهامات جعلی است. مدیریت پخش می تواند به کمک امکانات جی پی اس ردیاب، تمام سرعت ها و توقف های راننده و دیگر جزئیات خودرو را لحظه به لحظه تهیه کرده و شرکت را از اتهامات اشتباه مبری سازد.

 

5-کاهش هزینه های شرکت پخش

 

یکی از مهمترین هزینه های شرکت های پخش مویرگی، سوخت است و مدیریت صحیح سوخت را می توان به عنوان بهترین راه حل برای پس انداز پول و کاهش هزینه های شرکت پخش نام برد. مدیریت پخش با استفاده از برنامه ردیابی GPS می توانند هزینه های زیاد سوخت را کاهش دهند.

این سیستم داده هایی را در مورد مصرف سوخت خودرو و مسافت پیموده شده آن ارائه می دهد. از بین داده ها ، مدیر می تواند بررسی کند که کدام وسیله نقلیه در حال اتلاف سوخت است، کدام وسیله نقلیه به بررسی مکانیکی احتیاج دارد و اینکه میزان مصرف سوخت ناوگان چقدر است. بنابراین این داده های تعیین شده توسط ردیاب به محدود کردن اتلاف مصرف سوخت منجر شده و کاهش هزینه های شرکت پخش را به دنبال دارد.

 

6- کاهش خطر سرقت خودروی شرکت

 

احتمال سرقت خودروهای شرکت از جمله مشکلاتی است که مدیران شرکت های پخش با آن روبرو هستند. آنان دائما نگران هستند زیرا علاوه بر اینکه خودروها جزو دارایی های شرکت محسوب می شوند، نبود آنها نیز تمام کارها را مختل می سازد و بر آبرو و اعتبار شرکت لطمه وارد می کند. نصب ردیاب خودرو، راه حل کلیدی این مشکل است. مدیریت پخش می تواند با نصب ردیاب خودرو بر روی تمام خودروهای شرکت با ردیابی آنلاین، لحظه به لحظه از موقعیت آنها اطلاع پیدا کند و حتی در صورت سرقت به شما کمک می کند تا به موقع اقدامات صحیح را علیه سارقین انجام دهید.

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)