7 ایده جالب و جدید برای هدیه روز پدر

اگرچه زمان زیادی تا روز پدر مانده است، اما بهتر است از حالا به فکر خرید هدیه خود باشید تا بتوانید با آرامش خیال یک جشن زیبای خانوادگی را برای روز پدر برنامه ریزی کنید. تقریبا همه ی افراد برای انتخاب هدیه پدر دچار تردید می شوند و حتی ممکن تا چند روز، سوالاتی ذهن آنها را درگیر این موضوع کند. اینکه پدر به چه چیزهایی علاقه مند است؟ آیا پدر شما از خوردن غذا به شدت لذت می برد؟ در این صورت سفارش انواع و اقسام کباب ها می تواند او را خوشحال کند. آیا پدر شما یک ورزشکار حرفه ای است؟ در این صورت نیز ممکن است از داشتن یک ردیاب تناسب اندام که پیشرفت او را رصد می کند، لذت ببرد. شاید هم پدر شما کسی باشد که برای تجارت زیاد سفر می کند و یا عاشق لوازم قدیمی است.

 

انتخاب شما هر چه که باشد، حتما درهنگام خرید هدیه مناسب، شخصیت او را در نظر بگیرید.

 

در ادامه مطلب با ایران اسمارت همراه شوید. برای کمک به شما در خرید هدیه روز پدر، لیستی از هدایای عالی و متناسب با هر بودجه ای را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

 

 

ایده های جالب و جدید برای هدیه روز پدر

 

کتانی ورزشی

 

کفش کتانی

 

داشتن یک کتانی ورزشی برای پیاده روی، کوه نوردی و دویدن از اهمیت بالایی برخوردار است. پس اگر پدر شما نیز عاشق پیاده روی است و یا از دویدن در پارک با دوستان خود لذت می برد، یک جفت کفش کتانی شیک و راحت می تواند ایده ای مناسب برای روز پدر باشد. زیرا کتانی ورزشی باعث می شود تا در هنگام پیاده روی و دویدن، مفاصل پا آسیب نبینند و بهترین عملکرد را در مسیرهای انتخابی خود داشته باشید.

 

ساعت مچی مردانه

 

ساعت مچی مردانه

 

ساعت مچی مردانه یکی دیگر از ایده های عالی برای روز پدر محسوب می شود. زیرا ساعت از اکسسوری های محبوب مردان می باشد و تقریبا همه ی مردان از داشتن یک ساعت مچی شیک و زیبا خوشحال می شوند. پس در انتخاب آن تردید نکنید و با توجه به سلیقه و استایل پدرتان یک انتخاب عالی داشته باشید. ساعت های مچی در انواع مختلف اسپورت، رسمی و کلاسیک با بند های فلزی و چرم در بازار موجود می باشند ولی ما به شما ساعت های کلاسیک و عقربه دار را پیشنهاد می کنیم.

 

عینک آفتابی

 

عینک آفتابی

 

 اگر پدر شما فردی ماجراجو است و علاقه زیادی به سفر در طبیعت دارد، عینک آفتابی با یووی مناسب می تواند ایده ای خوب برای هدیه روز پدر باشد. این اکسسوری، بسیار کاربردی و زیباست و هر کسی از داشتن آن به خصوص در آفتاب داغ تابستان لذت می برد.

 

ست کامل اصلاح صورت

 

ست کامل اصلاح و صورت

ست کامل اصلاح صورت به طور قطع یکی از بهترین گزینه های برای روز پدر به شمار می آید. شاید پدر شما نیز از آن دسته افرادی باشد که به سلامت و زیبایی پوستش اهمیت می دهد و طبق عادت، هر روز صورت خود را اصلاح می کند تا با صورتی تمیز و بشاش به سر کار خود برود. بنابراین داشتن یک ست کامل اصلاح صورت با کیفیت عالی او را بسیار خوشحال خواهد کرد.

 

ردیاب های جی پی اس دار

 

ردیاب

 

اگر پدر شما اهل سفر و یا پیاده روی است، ردیاب می تواند بسیار برای او مفید باشد. ردیاب های جی پی اس دار مزایا و کاربردهای بسیاری دارند و کارهایی بیش از ردیابی مکان انجام می دهند. آنها این امکان را به شما می دهند تا از رفتن به مسیرهای پر ترافیک خودداری کنید، مسیرهای سریعتر به مقصد خود را مشاهده کرده و در صورت موارد اضطراری با پلیس تماس بگیرید و همچنین از سرقت وسایل نقلیه نیز جلوگیری می کنند.

 

در این رابطه، بخوانید:  استفاده از ردیاب به این 6 دلیل ضروری است.

 

ماگ

 

ماگ

 

انتخاب ماگ می تواند ایده ای زیبا و دوست داشتنی برای روز پدر باشد. شاید به نظر خنده دار برسد ولی ماگ یک وسیله کاملا شخصی است و شما می توانید با یک نوشته ی زیبا بر روی آن، احساس واقعی خود را به پدرتان نشان دهید. مطمئنا هر بار که پدرتان به آن دست می زند، از ته دل خوشحال می شود و از وجود شما در کنارش لذت می برد. پیشنهاد می کنم، امتحان کنید!

 

جعبه ابزار

 

جعبه ابزار

 

معمولا پدران علاقه زیادی به تعمیر وسایل خراب خانه دارند. پس اگر پدر شما نیز کارهای فنی را دوست دارد و از اینکه ساعت ها وقت خود را صرف درست کردن وسایل خراب کند، لذت می برد، جعبه ابزار می تواند هدیه ای مناسب برای روز پدر باشد. جعبه  ابزار برای پدرهای اهل فن حکم یک کالا گرانبها را دارد پس با اعتماد به نفس کامل آن را تهیه کنید و هیچ شکی به خود را ندهید. این کیف‌های ابزار در دو نوع کوچک و بزرگ در بازار موجود هستند و کاربردهای بسیاری دارند.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)