در هنگام سرقت خودرو اجاره ای، چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

اگر ماشین اجاره ای شما درسفر به سرقت برود، چه حالی می شوید؟ مسلما تعطیلات رویایی شما می تواند به سرعت به یک کابوس وحشتناک تبدیل شود. سرقت اتومبیل اجاره ای نه تنها یک تجربه استرس زا است بلکه در صورتی که پوشش بیمه ای مناسب را نداشته باشید، می تواند خیلی گران برای شما تمام شود.

اجاره ماشین بهترین و راحت ترین راه برای لذت بردن بیشتر از سفر در مکان های جدید می باشد. این امر نه تنها باعث می شود تا در حین گذراندن زمان صرفه جویی کنید، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه و دردسر نیز خواهد شد. اجاره خودرو این آزادی را به شما می دهد تا بدون هیچ دردسری به هر کجا که می خواهید بروید. فراموش نکنید که حادثه خبر نمی کند و احتمال تصادف و سرقت خودرو وجود دارد و صد البته که مسئولیت این اتفاق با شماست. ما به شما توصیه می کنیم قبل از امضای قرارداد اجاره خودرو، درباره ی این موارد با شرکت صحبت کنید و توضیحات آنها را بشنوید.

 

ماشین اجاره ای

 

 بیشتر شرکت های اجاره خودرو، خودرو شما را بیمه می کنند تا در صورت هرگونه اتفاقی بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این شرکت هایی هستند که خودروهای اجاره ای خود را به فناوری ردیاب خودرو مجهز می کنند تا بتوانند براحتی آنها را رصد کنند. با این حال ضروری است به محض هرگونه اتفاقی، تصادف یا سرقت خیلی سریع اقدامات لازم را انجام بدهید زیرا صبر و انتظار می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. امروز در ایران اسمارت درباره ی اینکه بعد از سرقت اتومبیل اجاره ای چه اقداماتی باید انجام بدهیم، بیشتر صحبت خواهیم کرد. ما را تا پایان مطلب همراهی کنید.

 

در این رابطه بخوانید : مزایای استفاده از ردیاب خودرو

 

 

3 اقدام لازم در هنگام سرقت خودرو اجاره ای

 

3 اقدام لازم در هنگام سرقت خودرو اجاره ای

 

1-به پلیس اطلاع دهید.

 

به محض سرقت خودرو در اولین اقدام با پلیس تماس بگیرید. بعضی افراد بلافاصله با شرکت تماس می گیرند، درصورتیکه شرکت نیز گزارش پلیس را از شما درخواست می کند. در هنگام گزارش سرقت، حتما تاکید کنید که خودروی شما اجاره ای بوده است و برای اثبات ادعای خود، قرارداد اجاره را به پلیس نشان دهید. همچنین در صورت دسترسی، اطلاعات ماشین و لیستی از وسایل شخصی و گران قیمتی که در خودرو به جا مانده است را به افسر مربوطه ارائه بدهید. اگر ماشین اجاره دزدیده شده به دستگاه ردیاب مجهز باشد، اجرای قانون می تواند به شما در ردیابی وسیله نقلیه سرقت شده کمک کند زیرا شما وسیله ای برای ردیابی آن ندارید.

 

2-با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید.

 

پس از اطلاع به پلیس، در اسرع وقت با شرکت اجاره خودرو تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید که چه اتفاقی افتاده است. همچنین به آنها بگویید که قبلاً به پلیس اطلاع داده اید و اطلاعاتی مانند شماره خودرو و اطلاعاتی را که لازم است پلیس بداند، را دریافت کنید.اگر شانس با شما یار باشد و ماشین اجاره ای سرقت رفته به فناوری ردیاب خودرو مجهز باشد، شرکت به راحتی می تواند آن را پیدا کند. البته این از مزایای ردیاب خودرو می باشد.

سیستم های ردیاب خودرو به گونه ای طراحی شده اند که صاحبان خودرو هر لحظه می توانند از وضعیت و موقعیت خودرو با خبر شوند. شرکت های اجاره خودرو می توانند با نصب ردیاب خودرو کنترل، مدیریت سرعت و موقعیت خودروهای اجاره ای شرکت خود را ردیابی کنند. ردیاب های خودرو این امکان را به صاحبان خودرو می دهند تا درصورت سرقت، خودرو را متوقف و خاموش کنند. ردیاب های خودرو امکانات متفاوتی دارند و بسیار پیشرفته اند. پیام هشدار از امکانات ویژه ردیاب می باشد که در صورت خروج خودرو از محدوده شهر، آن را برای صاحب خودرو ارسال می کند.

 

3-درخواست گزارش حادثه

 

از شرکت در خصوص اقداماتی که باید بعد از سرقت خودرو براساس قرارداد انجام دهید، سوال بپرسید. فراموش نکنید که درخواست گزارش حادثه از شرکت اجاره را درخواست کنید. همچنین از شرکت در مورد نوع بیمه خودرو سوال کنید و شماره بیمه خودرو را دریافت کنید. در صورتی که گزارش پلیس را داشته باشید، می توانید از شرکت بیمه خسارت را دریافت کنید. البته بهتر است که سریعا با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و در خصوص نحوه بیمه سرقت سوال کنید.

 

SKY TR06-Pro

 

SKY TR06-Pro

ردیاب خودرو SKY TR06-Pro دارای عملکرد و کیفیت ساخت عالی می باشد. قابلیت توقف وسیله نقلیه، کلید هشدار، شنود صدا، کنترل وضعیت سوییچ، باطری بکاپ داخلی، هشدار قطع برق، نصب بر روی خودرو حتی خودروهای سنگین، ارسال هشدار جابجایی، نصب و راه اندازی ساده و بی دردسر از ویژگی های این دستگاه می باشد.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)