ردیاب آهنربایی چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر ردیاب های موجود در بازار دستگاه هایی هستند که باید بر روی وسایل نقلیه مانند خودرو، قایق، دوچرخه، موتور و ... نصب گردند. برای نصب این نوع ردیاب ها، افراد باید علاوه بر پرداخت هزینه به نصاب، زمانی را نیز به این کار اختصاص دهند. ردیاب آهنربایی یکی از انواع ردیاب های خودرو می باشد که دیگر این مشکلات را ندارد.

ردیاب آهنربایی قابلیت وصل شدن به اجسام فلزی به خصوص انواع خودروها را دارد و مکان دقیق وسیله مورد نظر را روی گوشی و کامپیوتر به صورت پیامکی و نقشه به شما نمایش می دهد.

جی پی اس ردیاب آهنربایی دارای مگنت بسیار قوی می باشد. ردیاب آهنربایی با استفاده از قطعه آهنربایی که به آن متصل شده است، بدون نیاز به سیم کشی و یا دسترسی به درون خودرو، به یک قسمت فلزی از بدنه خودرو چسبیده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات موقعیتی خودرو در بازه های مختلف زمانی می نماید.

ردیاب خودرو آهنربایی در دسته بندی ردیاب خودرو، در قسمت ردیاب های بیرونی قرار گرفته و برای نصب آن نیاز به تغییر در سیم کشی اتومبیل و یا دسترسی به داخل اتومبیل نمی باشد.

ردیاب آهنربایی

ردیاب آهنربایی یکی از دستگاه های ردیاب ماشین است که بسیار کارآمد می باشد و مهم تر آنکه بر خلاف دیگر مدل های انواع ردیاب خودرو نیازی به نصب ندارد و کاملا به صورت پرتابل می باشد و حتی خود شما می توانید آنرا هر جایی از ماشین بچسبانید. ردیاب آهنربایی به دلیل وجود آهنربای قوی به شما این اطمینان را می دهد که  احتمال افتادن دستگاه ردیاب در دست انداز ها و چاله های جاده در حد صفر می باشد. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب های خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد و شما می توانید براحتی با گوشی، کامپیوتر و یا تبلت، ماشین خود را ردیابی کنید.

ردیاب آهنربایی دارای اشکال و ابعاد متنوعی می باشد و به محض اتصال با خودرو میتواند لوکیشن خودرو را از طریق جی پی اس ارسال کند. ردیاب آهنربایی یک باتری در داخل خود دارد که با شارژ کردن آن می توانید به مدت معین، آنرا زیر ماشین یا هر جایی از ماشین بچسبانید. دستگاه ردیاب پس از اتمام شارژ باتری با فرستادن یک آلارم مبنی بر تمام شدن شارژ باتری از طریق ایمیل و پیامک به شما هشدار می دهد تا باتری را دوباره شارژ کنید.

 

SMARTTECH VT-03
 

ردیاب مگنتی اسمارتک VT-03 به مگنت های قدرتمند وهمچنین هوشمند در صورت قطع شدن مجهز می باشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این قابلیت را دارد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد. این ردیاب از امکانات و کاربردهای منحصر به فردی مانند ارسال هشدار جا به جایی، کارکرد طولانی، آهن ربای داخلی، ردیابی آنلاین، باطری لیتیوم و ... برخوردار می باشد.

 

بهترین ردیاب آهنربایی دارای چه ویژگیهایی می باشد؟

 

طراحی و تولید ردیاب آهنربایی، تحولی جدید در ساخت ردیاب خودرو ایجاد کرده است. زیرا شما برای نصب آن دیگر نیازی به سیم کشی ندارید و تنها با چسباندن آن در زیر ماشین به آسانی می توانید آن را ردیابی کنید.

طول شارژ هر ردیاب آهنربایی بسته به نوع ساخت آن متفاوت است. به این معنی که ممکن است یک ردیاب تا یک هفته، ده روز و شاید تا یک ماه شارژ خود را نگه دارد. قدرت خاصیت آهنربایی و مغناطیسی ردیاب آهن ربایی، اولین و مهمترین ویژگی اختصاصی این نوع ردیاب به شمار می رود.

واضح است که ردیاب های آهنربایی باید قدرت آهنربایی فوق العاده ای داشته باشند و مهم تر اینکه این قدرت نباید در اثر شرایط جوی مختلف دچار مشکل شده و از کارایی ردیاب بکاهد. نصب آسان و ضد آب بودن از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد ردیاب آهنربایی محسوب می شود که به راحتی می‌توانید ظرف مدت چند ثانیه ردیاب مگنت دار را به زیر خودرو بچسبانید و عملاً مراحل ردیابی را شروع کنید.

 

تفاوت ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی

 

ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید. علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است.

ردیاب های آهنربایی از انواع ردیاب های پر طرفدار محسوب می شوند. زیرا به نصب نیازی ندارند و به دلیل خاصیت آهن ربایی بودنشان در هر قسمت خودرو به راحتی چسبانده می شوند.

اگر بخواهید به صورت غیر آگاهانه خودرویی را ردیابی کنید، ردیاب خودرو آهنربایی بهترین گزینه است. زیرا برخی از این ردیاب ها دارای سیستم ضبط و ارسال صوت نیز هستند و  می توانند برای داخل خودرو و یا محیط های دیگری مورد استفاده قرار گیرند.

به یاد داشته باشید داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش از ویژگیهای مورد نیاز ردیاب آهنربایی می باشد زیرا این نوع از  ردیاب نسبت به دیگر مدل های ردیاب به گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای و معتبر بیشتری نیاز دارند. سعی کنید به هیچ عنوان از ردیاب آهنربایی خودرو که گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد خرید نکنید.

ردیاب آهنربایی از آن دسته ردیاب ها یی به شمار می رود که تنها برای استفاده در ردیابی خودرو طراحی نشده است و از آن می توان برای ردیاب اشخاص و محیط های دیگر بسته به نیاز افراد، بهره برد. شما می توانید برای آگاهی از سلامت افراد خانواده خود، ردیاب آهن ربایی را در کیف، کوله و سایر ابزار همراه کودک، نوجوان و حتی سالمند خود جاسازی کنید زیرا سایز این دستگاه اندازه یک گوشی سامسونگ یا حتی اندازه دو سوم یک قوطی کبریت می باشد و به راحتی در کوله یا کیف فرزند شما قرار می گیرد و هم چنین از آنجا که بعضی از ردیاب های آهن ربایی دارای سیستم ضبط و صوت می باشند در یک محیط ثابت مثل پایه های میز نصب کرده و فقط از امکان شنود آن استفاده نمایید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)