چرا شرکت های اجاره خودرو به ردیاب نیاز دارند؟

صنعت اجاره خودرو، در چند سال اخیر در ایران پیشرفت روزافزونی داشته است و شرکت های اجاره خودرو در بسیاری از شهرها به خصوص در نزدیکی فرودگاه و ترمینال ها تاسیس شده اند. این شرکت ها با اجاره خودرو به مسافران و توریست های خارجی، لذت سفر و آرامش را برای آنها به ارمغان می آورند. البته شرکت های اجاره خودرو دردیگر زمینه ها نیز مانند مراسم عروسی، سفرهای زمینی، قراردادهای کاری و ... فعالیت می کنند.

اگرچه شرکت های اجاره خودرو از مشتری های خود مدارک مستند و شناسایی دریافت می کنند و جزو قوانین اجاره خودرو می باشد ولی همه ی اینها تضمین نمی کند که خودروی اجاره ای خود را سالم تحویل بگیرند. بارها اتفاق افتاده که مشتری با دادن اطلاعات نادرست، قصد سوءاستفاده از اجاره را داشته و شرکت را درگیر مشکلات کند. اگر شما نیز صاحب یک شرکت اجاره ای هستید و با مشکلات اجاره خودرو روبرو شده اید، سیستم های ردیاب خودرو GPS می توانند ناجی و راه حل کلیدی مشکلات شما باشند و از خطرات اجاره خودرو بکاهند.

 

ردیاب خودرو

 

سیستم های ردیاب خودرو  به گونه ای طراحی شده اند که هر لحظه شما می توانید از وضعیت و موقعیت خودرو با خبر شوید. شما همچنین می توانید با نصب ردیاب خودرو، قابلیت کنترل، مدیریت سرعت و موقعیت خودروهای اجاره ای شرکت را داشته باشید. ردیاب های خودرو این امکان را به صاحبان خودرو می دهند تا درصورت سرقت، خودرو را متوقف و خاموش کنند. ردیاب های خودرو امکانات متفاوتی دارند و بسیار پیشرفته اند. پیام هشدار از امکانات ویژه ردیاب خودرو می باشد که در صورت خروج خودرو از محدوده شهر، آن را برای صاحب خودرو ارسال می کند.

 

3 ضرورت نصب سیستم ردیاب خودرو بر روی ماشین های لوکس اجاره ای

 

نرم افزار ردیابی خودرو

 

*جلوگیری از سرقت خودرو

 

شرکت های اجاره خودرو در سراسر جهان همواره نگران سرقت و تصادف خودروهای خود هستند و به همین دلیل از دستگاه های ردیابی خودرو برای پیگیری و کنترل ناوگان اجاره اتومبیل خود استفاده می کنند. این سیستم ها، اطلاعات با ارزشی درمورد موقعیت خودرو را در اختیار صاحبان شرکت قرار می دهند. درصورت سرقت خودرو، شرکت می تواند دارایی خود را در چند ثانیه پیدا کند. سیستم ردیاب خودرو این امکان را به آنها می دهد تا خودرو را غیر فعال کرده و برای پس گرفتن آن اقدام کنند. بهترین ردیاب خودرو با توجه به امکانات و ویژگیهای مختلف، قیمت های متفاوتی دارد. شرکت شما می تواند ردیاب خودرو اسمارتک مدل VT-08 و یا ردیاب آهن ربایی را خریداری کند.

 

در این رابطه بخوانید: ردیاب آهن بایی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

*کنترل و نظارت بر خودرو از طریق سیستم هشدار ردیاب خودرو

 

اهداف سیستم های ردیاب خودرو تنها به ردیابی و اعلام موقعیت محدود نمی شود بلکه بیشتر دستگاه های ردیاب همچنین دارای سیستم هشدار نیز می باشند. سیستم هشدار از قابلیت های ویژه ردیاب خودرو به شمار می آید که صاحبان شرکت می توانند آن را به گونه ای تنظیم کنند که در صورت رخ دادن هرحادثه ای برای خودرو، پیامک آن برروی گوشی آنها ارسال شود.

سیستم هشدار گزینه های متفاوتی دارد که صاحب خودرو در کنترل پنل نرم افزار، تنظمیات لازم را بر روی آن انجام دهد. هشدار سرعت، مسیر، حادثه از گزینه های سیستم هشدار محسوب می شود. به این ترتیب که سیستم هشدار در صورت سرعت غیر مجاز، خروج از محدوده تعیین شده و یا حادثه ای مانند گم شدن، صاحب خودرو ر از طریق ارسال پیامک با خبر می سازد.

 

کنترل و نظارت بر خودرو

 

*ایمنی راننده خودرو

 

دکمه SOS از قابلیت های ویژه ای است که بعضی از ردیاب های خودرو به آن مجهز می باشند. پس در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید باشید زیرا این امر می تواند جان رانندگان را نجات دهد. راننده می تواند در موارد اضطراری با فشار دادن این دکمه و نگه داشتن آن، صاحبان خودرو را از موقعیت به وجود آمده باخبر سازد تا برای کمک به او اقدام کنند. این ویژگی خاص در مواقع اضطراری به اثبات رسیده است و بی نهایت بازخورد مشتری را افزایش می دهد.

 

نتیجه گیری

 

اگر صاحب یک شرکت اجاره ای هستید، سرمایه گذاری بر روی یک سیستم ردیاب خودرو جی پی اس دار را در دستور کار خود قرار بدهید. فناوری ردیاب خودرو به شما امکان می دهد تا دقیقاً بدانید که دارایی های شما در کجا قرار دارند. با نصب ردیاب خودرو از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و درآمد خود را افزایش دهید. به خود و تجارت خود آرامش دهید. اکنون از دارایی های اجاره خود محافظت کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک ردیاب خودرو جی پی اس دار تهیه کنید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)