ردیاب شخصی بدون نصب

ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی، راهی مناسب برای خانواده ها برای پیگیری افرادی که آنها را دوست دارند فراهم می کند. ایده آل برای کودکانی که به مدرسه می روند یا بزرگسالان سالمند و آلزایمری که برای استقلال خود ارزش زیادی قائلند. درواقع آنها به شما کمک می کنند تا موقعیت کارمندان، فرزندان، حیوانات خانگی و اشیای قیمتی خود را کنترل کنید. همه اینها برای داشتن آرامش ذهن است وقتی که در کنار آنها نیستید. حال سوال این است ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چیست؟ ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چگونه کار می کند؟ و مهمتر از همه ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چه مزایایی دارد؟ با ما در ایران اسمارت همراه شوید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

ردیاب شخصی

 

 

ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 

ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی یکی از بهترین فناوری های جدید در جهت ایجاد امنیت بیشتر کودکان، سالمندان و تمام اشخاص کاربرد دارد. ردیاب مخفی، دستگاه ردیابی شخصی بسیار کوچک است که این ویژگی باعث می شود تا جلب توجه نکند زیرا به راحتی در هر جایی پنهان می شوند. ردیاب های شخصی متناسب با کودکان تا نوجوانان و حتی افراد مسن طراحی شده اند. بیشتر مواقع که استرس داریم، به این دلیل است که احساس امنیت نمی کنیم. اینکه فرزندانمان به خصوص کودکان و یا پدر و مادر سالمند خود کجا هستند و چه حالی دارند؟ استفاده از ردیاب شخصی بدون نصب با ویژگیهای عالی می تواند خیال ما را راحت کند.

همچنین ردیاب های شخصی بدون نصب یا مخفی برای مسافران نیز بسیار مفید هستند، زیرا علاوه بر ردیابی به یک دکمه تماس SOS برای ایجاد هشدار در صورت نیاز کاربر مجهز می باشد.

هر کس دارایی های مختلفی دارد که به آنها اهمیت می دهد، چیزهایی که تنها تصور از دست دادن آنها نیز او را وحشتزده می کند. ممکن است کیف پول گران قیمتی داشته باشید یا کیفی که تمام اسناد رسمی و جواهرات خود را در آن نگه داشته باشید که هرگز نمی خواهید آن را گم کنید. تنها کافیست ردیاب شخصی خود را در جایی از کیف مخفی کنید و مدام آن را پیگیری کنید. اگر احیانا کیف شما به سرقت رفت، می توانید سارق را ردیابی کرده و به پلیس مراجعه کنید. با این فناوری عالی دیگر مجبور نخواهید شد چیزهای خود را گم کنید.

 

ردیاب شخصی

 

ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چگونه کار می کند؟

 

برای استفاده از ردیاب شخصی بدون نصب تنها کافیست یک عدد سیم کارت را درون ردیاب مخفی قرار بدهید و سپس عملیات ردیابی یا موقعیت یابی جغرافیایی را پیگیری کنید. شاید سوال کنید اگر در هنگام موقعیت یابی، ناگهان دسترسی شما به نت قطع شد، چه باید بکنید؟

این اتفاق ممکن است برای هر کسی پیش بیاید، برای ادامه موقعیت یابی باید با نصب لینک این برنامه که مسلما به گوشی تلفن همراه شما ارسال می شود را در گوگل مپ وارد کنید و از مکان و موقعیت وسیله نقلیه یا فرد مورد نظر خود مانند پدر و مادر پیر یا ناتوان و فرزندان آگاه شوید.

 

ردیاب شخصی

 

ردیاب شخصی بدون نصب یا مخفی چه مزایایی دارد؟

 

1.مهمترین مزیت ردیاب بدن نصب، اندازه کوچک آن است به گونه ای که شما می توانید آن را در جیب، کیف، کیف های دستی، کیف کمربند، و آستری کت قرار بدهید.

2. از دیگر مزایای این مدل ردیاب این است دسترسی ۲۴ ساعته به صفحه نقشه برداری خود ، این امکان را برای شما به وجود می اورد تا در سطح جهان و هر زمان که بخواهید موقعیت مکانی عزیزان خود را ببینید.

3. مناطق امن، یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد ردیاب مخفی می باشد به این معنا که اگر پدر و مادر سالمند شما در شب مسیر نامشخصی را می رود، یک پیام/ایمیل فوری از پیام رسان خود دریافت خواهید کرد.

4. نگهداری شارژ ردیاب های بدون نصب فوق العاده است یعنی با هر بار شارژ دستگاه، حدود ۱۵ تا ۲۰ روز باتری شارژ می ماند.

5. مجهز به دکمه SOS، اگرکاربر در هر جایی دچار مشکل شد، تنها با فشار دکمه  SOS به سرعت یک پیام/ایمیل به بیش از سه نفر از اعضای خانواده ارسال می شود.

6. هشدار سرعت

7. موقعیت یابی از طریق پیام رسان

 

ردیاب شخصی بدون نصب A21P ، محصول جدید ایران اسمارت می باشد که برای افراد سالمند، فرزندان و یا حتی پت های خانگی شما مناسب می باشد. این محصول دارای ویژگیها و امکانات ویژه ای است که در زیر بیان می کنیم.

 

 

ردیاب شخصی

 

1.ردیابی آنلاین : اپلیکیشن اختصاصی و کاربر پسند جهت ردیابی آنلاین

2. مقاوم در برابر آب: امکان تغییر حالت کارکرد دستگاه برای استفاده بهینه از باطری

3. شنود صدا: قابلیت شنودیکطرفه صدای محیط اطراف دستگاه

4. راه اندازی ساده: راه اندازی و کارکرد ساده و بی دردسر

5. کارکرد طولانی بین 3 تا 30 روز

6. مکالمه دو طرفه: امکان دریافت تماس و برقراری تماس دوطرفه در مواقع ضروری

7. باتری لیتیوم: دارای باطری داخلی قدرتمند 1000 میلی آمپر با کارکرد طولانی

 

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)