ردیاب شخصی و قابل حمل

تعداد نظرات ثبت شده : 12
SMARTTECH VT-03 Plus

ردیاب مگنتی قابل حمل اسمارتک VT-03 Plus دارای باطری اضافه و مقاوم در برابر آب IP67 . مدت کارکرد بین 21 تا 90 روز

قیمت : تماس بگیرید - 02188174086

SMARTTECH A-21

ردیاب شخصیA21P ، محصول جدید ایران اسمارت مناسب برای افراد سالمند، فرزندان و یا حتی پت های خانگی شما با شارژ طولانی.

قیمت : تماس بگیرید - 02188174086

ِِِSMARTTECH VT03-D

ردیاب مگنتی قابل حمل اسمارتک VT-03 دارای باطری قدرتمند و مقاوم در برابر آب IP67 . مدت کارکرد بین 15 تا 60 روز

قیمت : تماس بگیرید - 02188174086

SMARTTECH GT03

ردیاب قابل حمل کوچک اما کارآمد با چهار آهنربای قدرتمند قابل استفاده مداوم به مدت چهار تا هفت روز همراه با میکروفن و شوک سنسور هوشمند

قیمت : تماس بگیرید - 02188174086

مقایسه امکانات ردیاب های شخصی ایران اسمارت

 

مدل VT-03Plus VT-03 A21
ابعاد دستگاه 86x55x36 mm 80x50x32 mm 52X38X16mm
وزن 240 گرم 191 گرم 40 گرم
باطری داخلی 8000ma 6000ma 1000ma
تشخیص جابجایی و لرزش شوک سنسور داخلی شوک سنسور داخلی -
سنسور نور دارد دارد -
قابلیت متوقف کردن خودرو از راه دور ندارد ندارد -
شنود یکطرفه میکروفون داخلی میکروفون داخلی میکروفون داخلی
مکالمه دوطرفه ندارد ندارد دارد
کلید هشدار اضطراری ندارد ندارد دارد
حافظه داخلی log دارد دارد دارد
درگاه سیم کارت یک عدد مینی یک عدد مینی یک عدد میکرو
تشخیص روشن شدن خودرو ندارد ندارد -
قابل حمل (پورتابل) دارای 4 مگنت دارای 4 مگنت بند آویز اشخاص و قلاده حیوانات
جریان ورودی برق 5v USB 5v USB 5v USB
پشتیبانی از پیامک جهت کنترل موقعیت دارد دارد دارد

 

ردیاب های شخصی در اندازه های کوچک طراحی می شوند و ایجاد امنیت افراد سالخورده و مسن، فرزندان کوچک و عزیزان شما از اهداف این فناوری به شمار می آید. ردیاب شخصی همچنین برای کنترل و نظارت بر کار کارمندان، ویزیتورها، کارگران تنها و ... قابل استفاده است.

بیشتر ردیاب های اشخاص به دکمه 'SOS' مجهز هستند که فرد می تواند در مواقع اضطراری آن را درچند ثانیه فشار دهد تا بلافاصله پیامکی را به شماره از پیش تعریف شده ارسال کند (به عنوان مثال یکی از اعضای خانواده) و به آنها هشدار دهد که شما در معرض خطر بالقوه هستید یا ممکن است گم شوید. ردیابی موقعیت مکانی شخصی باعث ایجاد امنیت بیشتر شخصی شما می شود و یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود.

در حقیقت ردیاب های شخصی ابزاری بسیار مفید برای محافظت از عزیزان، افراد آسیب پذیر یا حتی خودتان هستند. ردیاب اشخاص از خانواده ردیاب، دستگاه های جمع و جوری هستند که به شما این امکان را می دهند تا مکان دقیق خود را با افراد انتخاب شده خود به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار تنها کافیست که آنها را با خود حمل کنید.

 

ردیاب شخصی چیست و چگونه کار می کند؟

 

اگرچه ردیاب های شخصی بسیار کوچک، سبک و کم حجم هستند، اما حاوی فناوری پیشرفته ردیابی GPS هستند. برخی از آنها از هر دو ماهواره GPS و GSM و همچنین سیگنال های WiFi برای تهیه یک مکان دقیق استفاده می کنند. برخی از دستگاه ها به شما امکان می دهند تا هر لحظه مورد خود را ردیابی کنید، در حالی که برخی دیگر از ردیاب های شخص می توانند تنها برای ارسال هشدار از طریق پیام کوتاه یا ایمیل تنظیم شوند. برای استفاده از ردیاب شخص، شما به کامپیوتر یا لپ تاپ نیازی ندارید و تنها کافیست یک تلفن هوشمند داشته باشید .

در هنگام خرید ردیاب شخصی اولین سوالی که باید از خود بپرسید، برای چه کاری به ردیاب شخص نیاز دارم؟ پاسخ به این سوال مشخص خواهد کرد که کدام یک از ویژگی ها و کاربردهای ردیاب شخصی مورد نیاز شماست و به شما در انتخاب ردیاب مناسب کمک می کند. 

 

ردیاب های اشخاص چه کاربردهایی دارند؟

کاربردها و امکانات دستگاه های ردیاب اشخاص قابل حمل، از آنچه که شما فکر می کنید، بیشتر است. از آنها می توان در شرایط بسیار مختلفی، از تضمین امنیت عزیزان گرفته تا بهبود بهره وری در تجارت استفاده کرد.

 

1. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی سالمندان

مراقب والدین و بستگان سالخورده یا آسیب پذیر باشید، به خصوص اگر فرد موردعلاقه شما دچار آلزایمر و زوال عقل شده است و احتمال اینکه گم شود و یا خطری او را تهدید می کند. با داشتن یک ردیاب سالمندان GPS ، آنها می توانند استقلال خود را حفظ کنند در حالی که خیال شما نیز راحت است بابت اینکه، چه می کنند و کجا هستند؟

 

2. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی کودکان و نوجوانان

دل نگرانی والدین برای فرزندان خود تمامی ندارد و آنها همواره نگران خطراتی هستند که کودکان و نوجوانانشان را در محیط بیرون از خانه تهدید می کند. ردیابی کودکان و نوجوانان با ردیاب شخص می تواند امنیت فرزندان شما را بدون ورود به حریم خصوصی آنها، تضمین کند. شما می توانید با کمک این فناوری نوین، هر لحظه از موقعیت دلبند خود مطلع باشید و با مراقبت از راه دور، آرامش را به خود و او هدیه دهید. همچنین ردیاب شخص می تواند راهی برای کنترل عبور و مرور دانش آموزان و دانشجویان باشد.

 

3. ردیاب شخصی برای نگهبانان و افراد تنها

نگهبانان شب و افرادی که در شب به تنهایی کار می کنند و یا مجبور هستند در شب مسافرکشی می کنند، تنها با حمل یک ردیاب GPS شخص می توانند احساس امنیت را به خود و خانوادشان هدیه دهند.

 

4. استفاده از ردیاب شخصی جهت بهبود بهره وری در تجارت

مدیران و کافرمایان شرکت های سازمانی، ادارات دولتی، خصوصی و ... با استفاده از ردیاب شخص می توانند از نزدیک در مسیرها ، بهره وری و کارآیی کارمندان و نیروهای خود قرار بگیرند. کارفرمایان میلیون ها تومان بابت خرید دوربین، تجهیزات حضور و غیاب، تجهیزات امنیتی و کنترلی می پردازند تا از حضور اشخاص مد نظرشان در مکانی که باید باشند اطمینان حاصل نمایند. پس با جرات می توانیم بیان کنیم که ردیاب شخص یک راه حل مناسب و کم هزینه برای حل این مشکل می باشد.

 

ویژگی ها و امکانات ردیاب های شخص

 

ردیاب های شخصی با توجه به مشخصات و پیشرفته بودن، دارای طیف وسیعی از ویژگی ها هستند، که شامل موارد زیر می شود:

 

  • مقاوم در برابر آب
  • مجهز به شنود صدا
  • راه اندازی ساده
  • دیوار جغرافیایی
  • کارکرد طولانی
  • مکالمه دو طرفه
  • باتری لیتیوم

 

 


دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

باسلام. آیا ردیاب قابل استفاده در مکان هایی که پوشش اینترنت ندارد هم کار میکند؟ و اینکه آیا امکان ردیابی به ردیاب روی‌چند گوشی وجود دارد؟ و سوال آخر اینکه برای این ردیابها نیاز یه خرید اشتراک های سالانه هست یا خیر مادام العمر قابل استفاده است؟

توسط : Elham - تاریخ : 1400/08/13 10:18:22

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

با سلام عملکرد ردیاب به اینصورت هست که پس از دریافت موقعیت مکانی ،این اطلاعات را بوسیله بستر اینترنت برای نرم افزار ارسال میکند و اگر دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد در اولین زمانی که ارتباط مجدد برقرار بشه اطلاعات دستگاه برای شما ارسال و بروزرسانی میشود مورد بعدی اینکه امکان ردیابی برای هر شخصی که به اطلاعات و نام کاربری دسترسی داشته باشد میسر بوده و محدودیتی ندارد. و در آخر برای استفاده از نرم افزار آنلاین ردیابی حق اشتراک سالیانه وجود دارد که از سال دوم قابل پرداخت میباشد.

سلام ردیاب های مگنتی چطوری میشه سه تا ردیاب رو از یک اپلیکیشن کنترل کرد؟ اگه میشه لطفا دقیق توضیح بدید. ممنون

توسط : جواد هاشمی - تاریخ : 1400/03/06 19:20:47

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

بطور کل هر کاربری که بیش از یک دستگاه در اختیار داشته باشد (تفاوتی در مدل دستگاه ها نیست) میتواند جهت دریافت اکانت گروهی با بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات خود و دستگاه های خود را جهت دریافت اکانت اعلام کند. در ضمن داشتن این اکانت هیچ هزینه ای برای کاربر نخواهد داشت .

سلام ردیابی که نامحسوس باشه و اصلا توی لباس یا وسایل دیده نشه چطور میتونم تهیه کنم ؟

توسط : علی یاری - تاریخ : 1399/04/22 17:20:24

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

کاربر عزیز خیر این امکان وجود ندارد .پیشنیاز تمامی ردیاب های آنلاین داشتن درگاه سیم کارت،آنتن جی پی اس و باطری داخلی میباشد که در سایز و اندازه محدودیت ایجاد میکند بطوری که نهایتا سایز یک ساعت مچی میباشد و امکان پنهان سازی در لباس را ندارد

سلام برای سالمندان ردیاب تصویری هم دارین ؟

توسط : پروین - تاریخ : 1399/04/22 17:19:08

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

با سلام جهت نظارت بر رفتار سالمندان و کودکان تنها مدلی که پیشنهاد میشود ردیاب قابل حمل A21P میباشد که قابلیت شنود و مکالمه دوطرفه را دارد.

من gps بیسیم یا سیار میخوام . محل کارم خارج از تهرانه و در کارخانه کار میکنم. میخوام که در طول مسیر ردیابی انسان انجام بشه و ارتباط قطع نشه. چه مدلی مناسبه واسم؟

توسط : مریم - تاریخ : 1399/03/01 14:33:20

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

با سلام اگر در طول مسیر خودپوشش سیم کارت و اینترنت 3G فعال باشد ،مشکلی نخواهید داشت و میتوانید از ردیاب قابل حمل VT03 استفاده نمایید. همچنین به این نکته توجه نمایید که دستگاه دارای حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات در زمان نبود پوشش اینترنت میباشد و بلافاصله بعد از اتصال اینترنت اطلاعات ذخیره شده را به سرور ارسال میکند.

من یک ردیاب میخوام که علاوه بر کوچک بودن این مزیت را داشته باشد که در همه جای دنیا یا حداقل در سطح آسیا قابل ردیابی باشه نه فقط در سطح ایران. آیا موجود هست؟ لطفا مدل را معرفی کنید؟

توسط : آرش کرمی - تاریخ : 1399/03/01 14:31:15

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

با سلام کاربر عزیز، کلیه ردیاب های ایران اسمارت قابلیت کارکرد در سراسر دنیا را دارد و همچنین اپلیکیشن ردیابی پروترک در سراسر دنیا قابل استفاده میباشد.تنها نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که سیم کارت شما در آن کشور بصورت رومینگ فعال باشد و کار بکند.