ردیاب بازاریاب و کارمند، هر آنچه می خواهید بدانید!

آیا می خواهید بدانید که کارمندان فروش و بازاریاب شما کجا هستند، چه کسانی را ملاقات کرده اند و امروز چه سفارشی دریافت کرده اند؟ ردیاب کارمند و بازاریاب به عنوان یک ابزار قوی می تواند گزارش بازدید دقیق برای مدیران یا صاحبان مشاغل ایجاد کند. پس چرا صبر کنید؟ بهبود چند برابری در بهره وری ، افزایش امنیت و کارایی و کارمندان خود را تجربه کنید. وقتی بر روی عملکرد کارمندان دفتر کار خود به سختی می توانید کنترل داشته باشید، دیگر تکلیف کارمندان بیرون و بازاریابان مشخص است. آنها دائماً بیرون هستند و تصمیم گیری در مورد کارایی و عملکرد آنها دشوارتر و پیچیده تر است. در صورت استفاده از نرم افزار ردیاب بازاریاب و کارمند، این مشکل براحتی قابل حل می باشد. در ادامه می خوانیم:

ردیاب بازاریاب و کارمند چیست؟

مزایای استفاده از ردیاب کارمند و بازاریاب

نحوه کار ردیاب کارمند و بازاریاب

چند نکته مهم در هنگام خرید ردیاب کارمند

 

ردیاب بازاریاب و کارمند چیست؟

ردیاب کارمند در واقع یکی از انواع ردیاب شخصی است که به دلیل وزن سبک براحتی در جیب یا کیف قابل حمل می باشد. این ردیاب‌ها موقعیت دقیق کارمند به همراه اطلاعاتی مانند مسیرهای طی شده را به کارفرما و صاحبان کسب و کارها اطلاع می‌دهد. سیستم ردیابی مکان کارمندان نتیجه هماهنگی بین روش های سخت افزاری و نرم افزاری است که می تواند بر هر حرکت کارمند نظارت کند. ردیاب ویزیتور به شما کمک می کند موقعیت GPS و فعالیتهای روزانه کارمند فروش خود را در زمان واقعی ردیابی کنید.

 

مزایای استفاده از ردیاب کارمند و بازاریاب

استفاده از ردیاب پرسنل، این جی پی اس های شخصی کوچک در جهت ردیاب کارمندان، امکانات و مزایای زیادی را در اختیار شما به عنوان یک کارفرما و صاحب کسب و کار قرار می دهد و متوجه خواهید شد که استفاده از ردیاب بازاریاب ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت.

1-به مسائل حضور و غیاب رسیدگی کنید.

نظارت بر حضور و غیاب کارمندان فروش و بازاریابان که در بیرون از شرکت فعالیت می کنند به سختی قابل انجام و یک دردسر بزرگ محسوب می شود و اینجاست که نظارت بر حضور آنها بر سر کار از طریق یک سیستم مناسب ضروری است. با کمک ردیاب شخصی، وقتی کارمند فروش شما طبق برنامه شرکت به ملاقات با مشتری می رود، مکان آنها ثبت می شود ، مدت زمان بازدید محاسبه می شود و جزئیات در زمان واقعی نقشه برداری می شوند. این نه تنها به شما امکان می دهد با تیم خود در ارتباط باشید ، بلکه به شما کمک می کند تا تیم فروش، مناطق و برنامه های خود را بهتر برنامه ریزی و مدیریت کنید.

2-کنترل رفتارهای غیراخلاقی

داشتن یک تیم سخت کوش و خلاق آرزوی هر صاحب کاری می باشد اما، داشتن یک تیم کاملاً شایسته بسیار دشوار است. یک یا چند کارمند در تیم وجود خواهد داشت که از قوانین سازمان پیروی نمی کنند و طبق دستورالعمل های داده شده کار نمی کنند. بنابراین، اولویت اول مافوق این است که این کارمندان بی کفایت را شناسایی کرده و آنها را از تیم دور کنند قبل از اینکه سایر کارمندان را نیز خراب کنند.

با استفاده از ردیاب کارمندان و نظارت بر فعالیت آنهادر محل کار، مدیران می توانند از زمان واقعی اطلاع رسانی مربوط به رفتار کارمندان و دستیابی به میزان اشتغال آنها در محل کار را بدست آورند. این روند، کلیه کارمندان غیراخلاقی را فیلتر خواهد کرد تا مدیریت بتواند سریعاً علیه آنها اقدامات انضباطی انجام دهد.

 

ردیاب پرسنل

 

3. فوراً خطاها را اصلاح کنید.

کارمندان همیشه عمداً مرتکب اشتباه نمی شوند، آنها انسان هستند و می توانند بدون اینکه متوجه شوند اشتباهاتی مرتکب شوند. این یک سناریوی بسیار متداول است که کارمندان، دستورالعمل های ارائه شده توسط کارفرما را اشتباه درک کنند. با این حال، مهم نیست که اشتباهات عمدی انجام می شوند یا ناخواسته ، پیامدهای اشتباهات می تواند به اعتبار شرکت لطمه بزند. به همین دلیل است که مافوق باید در کار کارمندان یک یادداشت داشته باشد تا بتواند خطاها را قبل از اینکه خیلی دیر شود شناسایی کند. از مزایای استفاده از ردیاب کارمندان و نظارت بر آنها می توان به ارسال یادآوری، گهگاه بررسی کار آنها و اطمینان از اینکه همیشه در مسیر درست قرار دارند، پرداخت. با سیستم ردیابی کارمندان با ساختار مناسب ، روند اصلاح خطاها در مراحل اولیه، بسیار آسانتر خواهد بود.

4-عملکرد بهتر کارمندان

زمانیکه کارمندان و بازاریابان بدانند تمام فعالیتها و رفت و آمد آنها زیر نظر کارفرما قرار دارد، قطعا تلاش می کند تا طبق برنامه ریزی و دستورالعل شرکت کارهای خود را به نحو احسنت به پیش ببرد و همین موضوع باعث بهبود عملکرد آنها می گردد.

5-نظارت بر اضافه کاری کارمندان و تعیین حقوق مناسب برای آن‌ها

کارفرمایان با استفاده از ردیاب کارمندان نظارت بهتری بر اضافه کاری کارمندان خواهند داشت و می توانند با تعیین حقوق مناسب، رضایت کارمندان فروش خود را بدست بیاورند و آنها برای ادامه بهتر کار تشویق کنند. مسلما تاثیر خوب و شگفت انگیز ردیاب ویزیتور و کارمند بر روی راندمان کار پرسنل غیر قابل انکار و کاملا بدهی است.

 

این مطلب را از دست ندهید: ردیاب شخصی بدون نصب

 

نحوه کار ردیاب کارمند و بازاریاب

بعد از روشن کردن دستگاه جی پی اس افراد، محل دقیق کارمندان از طریق تکنولوژی جی پی اس و ماهواره روی نقشه مشخص می‌شود و کارفرما می‌تواند با مراجعه به پنل کاربری یا نرم افزار موبایلی محل دقیق همه کارمندان و بازاریاب‌های خود را بر روی نقشه مشاهده کند. همچنین اطلاعاتی مانند مسیرهای طی شده روزانه و مدت زمان طی کردن این مسیرها نیز در قالب اطلاعات جانبی در سامانه ثبت می‌شوند. به این ترتیب شما می‌توانید از طریق گزارش گیری از پنل جی پی اس، ریز اطلاعات مربوط به کارمندان مختلف را تهیه کنید و آن‌ها را با هم مقایسه نمایید. این ویژگی‌های فوق العاده باعث محبوبیت دستگاه‌های جی پی اس شخصی در بین صاحبان کسب و کارها شده است.

نکته: وزن کم ردیاب‌های شخصی مهمترین ویژگی این وسایل کوچک است که براحتی در جیب لباس یا کیف قرار می گیرند. دیگر ویژگی ردیاب پرسنل و کارمندان، نگهداری شارژ برای مدت زمان زیاد است و کاربر در طول روز به شارژ کردن نیازی ندارد.

 

چند نکته مهم در هنگام خرید ردیاب کارمند

مهم ترین نکته در خرید ردیاب، ارائه خدمات و پشتیبانی فعال به کاربر می باشد که دراین راستا ایران اسمارت به صورت تلفنی در ساعات کاری، چت آنلاین و ربات هوشمند تلگرام 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد. شما کارفرمای عزیز برای خرید دستگاه ردیابی بازاریاب و پرسنل خود باید به فکر خرید جی پی اس شخصی برای کارمندان خود باشید. خرید از یک مرکز معتبر، با پشتیبانی قدرتمند و ارائه دستگاه‌های به روز از جمله نکات مهمی هستند که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

 شرکت ایران اسمارت با سابقه ای طولانی در عرضه مستقیم انواع جی پی اس شخصی بهترین گزینه برای کسب وکارهایی است که می‌خواهند با هزینه‌ای کاملا اقتصادی و مناسب دستگاه ردیابی کارمندان را خریداری کنند. ردیاب کارمندان انواع مختلفی دارد ولی نحوه عملکرد همه آنها به هم شبیه است. شما می‌توانید از طریق سایت ایران اسمارت و با مراجعه به صفحه خرید ردیاب شخصی، دستگاه ردیابی کارمندان را خریداری کنید.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)