مزیت استفاده از ردیاب های شخصی در سفر

مسافرت، کمپین و سایر فعالیت ها در فضای باز همیشه باعث ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی و نشاط در انسان می شود و امید به زندگی را افزایش خواهد داد ولی ممکن است این تجربه ی زیبا به یک تجربه ی تلخ تبدیل شود. هرسال ده ها نفر در جنگل، بیابان و ... گم می شوند و در اثر گرسنگی و تشنگی دچار مشکل شده و حتی مرگ را نیز تجربه می کنند. ردیاب های شخصی می توانند به دلیل امکانات و قابلیت های بالا در حفظ جان و اموال افراد تاثیر بسزایی داشته باشند.

 

 

 اگر شما با بچه ها و حیوانات خانگی در تعطیلات آخر هفته به جنگل می روید، استفاده از ردیاب شخصی می تواند در مواقع اضطراری یک نجات دهنده باشد. كودكان سرشار از انرژی و بسیار کنجکاو هستند و احتمال اینکه در جنگل گم شوند، زیاد است. دستگاه های ردیاب شخص یک اقدام امنیتی بی نظیر هستند که می توانند امنیت کودکان شما را تامین کند. شما هر لحظه با استفاده از جی پی اس ردیاب می توانید از محل آنها با خبر شوید و در صورت هر اتفاقی از شما دور شدند، آنها را دوباره به سرعت پیدا کنید.

عملکرد ردیاب شخصی بصورت کلی مشابه ردیاب خودرو می باشد با این تفاوت که ردیاب شخصی در ابعاد کوچکتر وجود دارد و قابلیت حمل در جیب یا کیف شخص را دارد. دستگاه های ردیاب اشخاص در مدل های متنوع و هم چنین در اندازه های مختلفی ساخته و به بازار عرضه شده اند. این محصول کوچک، قابل استفاده برای کودکان، دانش آموزان، سالمندان، کارکنان و بازاریان و بسیاری افراد دیگر می باشد.

 

ردیاب شخصی مگنتی قابل حمل  VT-03

 

ردیاب اسمارتک VT-03 دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن می باشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را می دهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد. این ردیاب همچنین دارای امکاناتی مانند ردیابی آنلاین، باطری قدرتمند، مقاوم در برابر آب IP67 ، آهنربای داخلی و کارکرد طولانی می باشد.

شما کاربران عزیز می توانید با خرید ردیاب اشخاص ایران اسمارت دیگر نگران امنیت خانواده، سالمندان و فرزندان خود در داخل و بیرون از کانون گرم خانواده خود نباشید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

 

مزایای استفاده از ردیاب شخصی درسفرهای تفریحی، زیارتی و اردو

 

در بسیاری از موارد، عزیزان ما به تنهایی به سفر می روند و این سفر برای ما نگرانی هایی را به وجود خواهد آورد. ممکن است فرزند ما به همراه کادر مدرسه و هم کلاسی هایش به اردوی تفریحی برود یا پدر و مادر سالمندمان به سفرهای سیاحتی و زیارتی مورد علاقه شان بروند. ما چگونه می توانیم با آرامش خاطر عزیزان خود را راهی کنیم؟

 استفاده از سیستم های ردیاب شخصی جی پی اس (GPS) به خانواده ها این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکلی برای مسافر و جدا شدن او از گروه، شخص به راحتی می تواند مسیر بازگشت را پیدا کرده و به گروه بازگردد. البته امروزه اکثر آژانس های مسافرتی و مدارس برای جلب اعتماد بیشتر خانواده ها از سیستم ردیاب استفاده می کنند.

این ردیاب ها به سالمندان این امکان را می دهند که در سفر بخصوص در سفر به خانه ی خدا بدون هیچ نگرانی و استرسی بهترین لحظات عمر خود را رقم بزنند و دیگر نگران گم شدن و جا ماندن از گروه به دلیل شلوغی و آشنا نبودن به منطقه نباشند. 

همچنین در تورهای مسافرتی خارج از کشور مانند تورهای مسافرتی دور اروپا ، افراد به علت نا آشنا بودن به مسیر ها و نقشه شهری هر منطقه خطر گم شدن آنها را تهدید می کند. بنابراین در برخی تور های مسافرتی برای جلوگیری از گم شدن افراد و اطلاع از آن ها به هر فرد ردیاب شخصی وصل کرده تا اگر فرد گم شد به راحتی به سمت گروه بازگردد.

از دیگر مزایای ردیاب شخصی برای تورهای مسافرتی می توان به سفر افراد به مکان های ناشناخته، کویر، کوهنوردی و رفتن به دره های نا آشنا اشاره که نیاز به افراد با تجربه برای راهنمایی گروه است ولی با نصب ردیاب شخصی من توان از گم شدن، احتمال گیر کردن در مکانی و همچنین زخمی شدنی که امکان بازگشت به کنار بقیه افراد را می گیرد جلوگیری کرد و سفری ایمن را تجربه کرد.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)