صاحبان خودروهای لوکس و سرمایه گذاری روی ردیاب خودرو

اتومبیل های لوکس نظیر مرسدس، پورشه، فراری، BMW و رولز رویس تنها وسیله ای برای حمل و نقل نیستند بلکه به دلیل طراحی منحصربه فرد و امکانات رفاهی فوق العاده شان کارایی بالاتری دارند. درواقع این خودروهای لوکس قطعات هنری و بسیار قیمتی هستند که در سراسر جهان به عنوان نمادهای اعتماد به نفس و موفقیت شناخته می شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، صنایع خودروسازی نیز به روز شده اند ولی با وجود تلاش مداوم تولید کنندگان برای بهبود ابزارهای امنیتی مانند درب‌های ضد‌سرقت، هشدار ضربه و امکانات حفاظتی دیگر، سرقت وسایل نقلیه هنوز مسئله اصلی است و متأسفانه وسایل نقلیه لوکس نیز از این مسئله جدا نیستند و همواره مورد هدف سارقان خودرو قرار می گیرند. شاید باورش برای شما نیز سخت باشد که سارقان بتوانند از موانع امنیتی خودروهای لوکس و گران‌قیمت بگذرند و آن را به سرقت ببرند. اما نه تنها در ایران، بلکه بارها سارقان در سراسر جهان این خودروهای لوکس را به سرقت برده اند و حتی آمارها در کشورهای پیشرفته نشان می‌دهد که سارقان بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند. بدون شک استفاده از فناوری ردیاب خودرو مؤثرترین راه حل در برابر اهداف سارقان خودرو می باشد. صاحبان خودروهای لوکس می توانند با نصب این سیستم باعث افزایش امنیت خودروی خود شوند و یک سرمایه گذاری برد- برد رقم بزنند.

 

خودروی لوکس

 

در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی جهان مانند کمپانی آلمانی پورشه جهت افزایش امنیت خودروهای کلاسیک خود، دستگاه ردیاب GPS بر روی آن‌ها قرار می دهند. این دستگاه در صورت به سرقت رفتن خودرو، اطلاعات مسیر حرکت را به صاحب خودرو و مرکز امنیت ارسال می‌نماید. سیستم ردیاب جی پی اس خودرو همچنین امکان خاموش نمودن خودرو را از راه دور به صاحب آن می‌دهد. این تکنولوژی برای خودروهای این شرکت که قیمتی بسیار بالاتر از خودروهای دیگر دارند، امری حیاتی محسوب می‌شود. 

 

نحوه عملکرد سیستم ردیاب جی پی اس خودرو

 

ردیاب های خودرو قادرند با سرعت هر 3 ثانیه مکان دقیق یک وسیله نقلیه را از طریق ماهواره های جی پی اس دریافت و ضبط کنند و سپس از طریق اس ام اس و یا اپلیکیشن ردیابی، موقعیت لحظه ای خودرو ، سرعت لحظه ای خودرو، وضعیت خودرو و وضعیت موتور خودرو را به موبایل صاحب خودرو ارسال نمایند.

مهمترین ویژگی فناوری ردیاب خودرو این است که کوچکترین جابه جایی خودرو را به صاحبان وسایل نقلیه لوکس هشدار می دهد. با استفاده از ویژگی فناوری جی پی اس، دارندگان خودروهای لوکس می توانند مرزهای مجازی را در اطراف وسایل نقلیه گرانقیمت خود تنظیم کرده و لحظه لحظه حرکت خودروی خود را از طریق ایمیل دریافت کنند. صاحبان خودرودر صورت دریافت هشدار می توانند به سرعت با پلیس تماس بگیرند و مختصات زنده GPS را در اختیار آنها قرار دهند تا مقامات بتوانند سارقان خودرو را دستگیر کرده و با خیال راحت وسیله نقلیه سرقت شده را بازگردانند. بنابراین یکی از مهم‌ترین دلایل نصب ردیاب  خودرو بر روی خودروهای لوکس، جلوگیری از به سرقت رفتن این خودروها و بازپس‌گیری آن‌ها می باشد.

 

SMARTTECH VT-08

 

SMARTTECH VT-08

ردیاب اسمارتک مدل VT-08 کوچک ترین ردیاب خودرو با امکانات کامل جایگزین برای ردیاب های قدیمی می باشد. این ردیاب علاوه بر استاندارد جهانی، تاییدیه سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور را دریافت کرده است. دستگاه VT-08 دارای امکانات ویژه ای مانند حافظه داخلی، شوک سنسور، میکروفون، باطری بکاپ و رله قطع سوخت می باشد. مصرف ناچیز اعتبار سیم کارت و خدمات ویژه ایران اسمارت از مزایای این دستگاه نسبت با سایر مدل های ردیاب خودرو به شمار می آید.

 


SKY TR06-Pro
 

SKY TR06-Pro

SKY TR06-Pro  نوعی دیگر از ردیاب برند SKY  می باشد که عملکرد و کیفیت ساخت آن عالی است. قابلیت توقف وسیله نقلیه، کلید هشدار، شنود صدا، کنترل وضعیت سوییچ، باطری بکاپ داخلی، هشدار قطع برق، نصب بر روی خودرو حتی خودروهای سنگین، ارسال هشدار جابجایی، نصب و راه اندازی ساده و بی دردسر از ویژگی های مهم این دستگاه محسوب می شود. شما می توانید این دستگاه را با سایر مدل های ردیاب خودرو مقایسه کرده و در نهایت بهترین و مناسب ترین دستگاه را برای خودروی خود انتخاب کنید.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)