چگونه ردیاب می تواند به شرکتهای خدماتی کمک کند؟

در جهان امروز، در هر کاری می شود با استفاده از تکنولوژی، راندمان کار را بالا برد ، تکنولوژی های روز در هر شغلی می توانند کارآیی بسیار زیادی داشته باشند. در این مطلب از ایران اسمات ما می خواهیم درباره تکنولوژی ردیاب و کارآیی آن در شرکت های خدماتی صحبت کنیم.

به نظر شما ردیاب چه نقشی می تواند در بالا بردن راندمان شرکت های خدماتی داشته باشد؟ آیا اصلا می توان از ردیاب در جهت بالا بردن بازدهی این قبیل شرکت ها استفاده کرد؟

 

استفاده از ردیاب در شرکت های خدماتی

 

ما اینجا هستیم تا با ارائه توضیحاتمان به مخاطب از کاربرد ردیاب در شرکت های خدماتی برایتان بگوییم. تصور کنید شما صاحب شرکت خدماتی هستید . چگونه می توانید از ردیاب به سود خود استفاده کنید؟ اگر هر یک ازکارمندان شرکت خدماتی به یک ردیاب مجهز باشد، شرکت قادر است با خیال راحت از انجام کامل کار توسط کارمند مورد نظر آگاه شود و همچنین با ارائه این توضیحات به مشتری برای جذب و رضایت آنها عملی مثبت انجام داده و خیال آن ها را نیز هم راحت کند. حال اگر می خواهید توضیحات کامل تری درباره مزایای استفاده از ردیاب در شرکت های خدماتی بخوانید با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

 

کاربرد ردیاب در شرکت های خدماتی

 

ردیاب نظافتچی

 

در دنیای پیشرفته امروز، شرکت های خدماتی از جمله شرکت هایی هستند که وجود آنها در هر شهری به خصوص شهرهای بزرگ یک ضرورت محسوب می شود. کار اصلی آنها نظافت منزل و اماکن عمومی و خصوصی می باشد. مشتریان از شرکت انتظار دارند تا کارگرانی را برای آنها بفرستند که در درجه اول سالم باشند و بتوانند بدون هیچ کار اشتباهی در اسرع وقت مکان را تمیز کنند. استفاده از ردیاب شخصی به مدیران شرکت های خدماتی این امکان را می دهد تا بتوانند بر روی کار کارگران خود نظارت کافی داشته باشند. آگاهی از اینکه کارگران در طول روز چند ساعت کار می کنند؟ چگونه با مشتریان رفتار می کنند؟ و از همه مهمتر امانت دار بوده و به وسایل گران قیمت آنها دست نمی زنند از جمله سوالاتی است که جواب آنها با استفاده از ردیاب شخص براحتی امکان پذیر است.

دستگاه های ردیاب شخصی در انواع مختلفی مانند ساعت مچی، گردنبند در بازار یافت می شوند. شرکت می تواند با مجهز کردن کارگران خود به این دستگاه، از موقعیت مکانی، ساعت شروع و پایان کار و حتی صدای آنها را نیز در حین انجام کار بشنوند. البته اگر شرکت بخواهد کاملا مخفیانه و بدون اطلاع کارگران، بر کار آنها نظارت داشته باشد، می تواند دستگاه ردیاب را روی وسایل نظافتی نصب کند و یا بر روی یقه لباس کار آنها، ردیاب های کوچکی که به صورت برچسب هستند را قرار بدهد.

 

در این باره بخوانید: ردیاب شخصی چه کاربردی دارد؟

 

مزایای استفاده از ردیاب برای شرکت های خدماتی

 

ردیاب نظافتی

 

1-افزایش بهره وری

شرکت می تواند با استفاده از دستگاه ردیاب در جهت تحلیل و بهینه سازی مسیرها بهره ببرد تا کارگران بتوانند در کمترین فاصله و زمان ممکن به محل مورد نظر برسند. این ویژگی باعث می شود تا زمان از دست رفته کارگران در مسیرهای طولانی تر کاهش یافته و هزینه سوخت آنان نیز کاهش یابد. برخی از نرم افزارهای جی پی اس همچنین می توانند زمان بیکار بودن موتور را اعلام کرده و یا با عبور از آستانه معین شده، هشدار ارسال کنند. کاهش کارکرد موتور نیز می تواند در هزینه سوخت صرفه جویی کند.

2- مسئوليت

اگر کارمندان بدانند که شرکت حرکات آنها را ردیابی می کند، بعید به نظر می رسد که آنها در ساعات کاری به برنامه های شخصی خود مانند برداشتن میان وعده، رفتن به بانک، خریدهای روزانه خانه و ... بپردازند. همچنین در هنگام کار احساس مسئولیت پذیری بیشتری کرده و تلاش می کنند کارهای خود را به بهترین نحو انجام بدهند زیرا می دانند که نظارت بر روی آنها دقیق است و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

 

3- حفظ مشتری

پیدا کردن مشتری جدید از حفظ مشتری فعلی هزینه بیشتری برای شرکت دارد. یکی از راههای خوشحال کردن و کسب رضایت مشتریان، رسیدن به موقع کارگران بر سر کاراست. شرکت با استفاده از نرم افزار جی پی اس می تواند موقعیت رانندگان را ردیابی کند و زمان دقیق رسیدن کارگران و حتی تاخیرات ناشی از اتفاقات پیش بینی نشده را به مشتریان اعلام کند.

 

ردیاب نظافتی

 

4-سوابق

ردیاب های جی پی اس می توانند بعد از پایان کار، رکورد های زمان شروع و پایان را نشان دهند. شرکت می تواند با داشتن این گزارشات دقیق در صورت ایجاد اختلاف با مشتری، آنها را به آسانی حل کند. همچنین این یک ابزار عالی برای تأیید حقوق و دستمزد است.

5-ایمنی

سرعت بیش از حد، ترمز شدید و ... می تواند سوخت را هدر دهد. علاوه بر این، آنها اقدامات خطرناکی هستند که می توانند منجر به تصادفات شوند. برخی از نرم افزارهای جی پی اس می توانند هشدارهایی را در زمان واقعی برای کمک به مدیران در اصلاح این رفتارها ارسال کنند. تصادفات کمتر موجب صرفه جویی در هزینه تعمیر خودرو می شود و می تواند نرخ بیمه را پایین بیاورد.

6-بازار یابی

با توجه به تمام مزایای فوق، جی پی اس ردیاب همچنین می تواند شرکت شما را از رقیبان متمایز کند. این ویژگی به مشتریان اعلام می کند که شرکت شما با تکنولوژی روز همراه است که باعث ایجاد کارآیی و خدمات بهتر می شود. صحبت کردن در مورد فناوری در هنگام بازاریابی و تماس های تلفنی می تواند به عنوان یک مزیت خوب برای شما محسوب شود.

سخن پایانی

مطمئنا کاربردها و مزایای ذکر شده در استفاده از ردیاب می تواند شما را قانع کند تا برای نظارت بهتر بر روی کارگران خود از ردیاب شخص استفاده کنید و رضایت مشتریان خود را بدست آورید.

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)