کاربرد ردیاب در صنعت گردشگری

امروزه بسیاری از کشورهای دنیا هزینه های کشورشان را بر پایه صنعت توریسم پایه گذاری کردند. می گوییم صنعت توریسم بله درست است، جذب توریسم به واسطه درآمد فوق العاده خوبش به یکی از پردرآمدترین صنعت های جهان تبدیل شده است.

کشورما با وجود کم لطفی های بسیارو ناکارآمدی مدیران، نمی تواند توریسم بسیاری جذب کند ، البته از حق نگذریم تبلیغات بی پایه و اساس دشمنان کشور نیز بر این موضوع تاثیر بسزایی دارد.

حال یکی از موضوعاتی که توریست ها به واسطه آن می توانند امنیت خود را حفظ کنند، استفاده از ردیاب شخص و خودرو می باشد. ردیاب شخص یک وسیله کوچک و قابل حمل است که افراد می توانند به دلیل سبکی و کاربرد آسان همیشه به همراه داشته باشند و دیگری ردیاب خودرو، فناوری است که افراد می توانند ماشین خود را به این سیستم مجهز کنند و به کمک GPS ردیاب درکوتاهترین زمان ممکن به مقصد برسند. در ادامه مطلب ما می خواهیم بیشتر در مورد ردیاب برای توریسم و مسافران صحبت کنیم.

امروزه زبان انگلیسی تبدیل به مهم ترین زبان دنیا شده و بعید است توریست یا گردشگری که به کشوری بیگانه می رود، به این زبان آشنا نباشد. معمولا بیشترتوریست هایی که به کشور ما می آیند، افراد پیر و مسن هستند چراکه آنها تحت تاثیر تبلیغات بد دشمن قرار نمی گیرند. این افراد معمولا بدون شناخت کافی پا به ایران می گذارند و در چنین زمانی ردیاب های شخصی خیلی به درد آنها و بستگان آن ها می خورد. این ردیاب ها به دلیل امکانات زیاد و کاربرد آسان می توانند به امنیت آنها کمک کند.

امروزه به دلیل افزایش سن جمعیت جهان در بیشتر تورهای ایرانی و خارجی افراد مسن و آلزایمری وجود دارند که با گم شدن آن فرد، آن هم در کشوری غریب می تواند یک فاجعه ی غم انگیز باشد. شرکت های گردشگری می توانند با استفاده از دستگاه ردیاب خیال خانواده آنها را راحت کنند که در صورت در دسترس نبودن آنها در سریع ترین زمان می توانند موقعیت آنها را پیدا و به کمکشان بروند.

ردیاب اسمارتک VT-03 و SMARTTECH VT-08 از بهترین ردیاب های شخص و خودرو هستند که در ادامه بیشتر با امکانات فوق العاده آنها آشنا می شویم.

 

ردیاب اسمارتک VT-03

ردیاب شخص

ردیاب اسمارتک VT-03  دارای مگنت های قدرتمند وهمچنین هوشمند در صورت قطع شدن میباشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را میدهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد. این ردیاب امکاناتی از قبیل ردیاب آنلاین،باطری قوی ، مقاومت بالا در برابر آب و آهنربا را دارا می باشد.

 

ردیاب SMARTTECH VT-08

ردیاب خودرو

ردیاب  SMARTTECH VT-08 اسمارتک کوچک ترین ردیاب خودرو با امکانات کامل جایگزین ردیاب های قدیمی، این ردیاب علاوه استاندارد جهانی دارای تاییدیه سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور نیز می باشد.

حافظه داخلی، شوک سنسور، میکروفون، باطری بکاپ و رله قطع سوخت نمونه ای از امکانات مهم این دستگاه به شمار می آید. یکی از مزیت های ویژه  این دستگاه، مصرف ناچیز اعتبار سیم کارت و خدمات ویژه ایران اسمارت مختص به این دستگاه می باشد.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)