ردیاب قابل حمل مگنتی VT03

به منظور استفاده از شنود دستگاه لازم است در ابتدا میکروفن دستگاه توسط فروشنده برای شما نصب شده باشد.

همچنین برای امنیت حریم خصوصی کاربر فقط شماره هایی که به عنوان شماره های اضطراری به دستگاه معرفی شده باشند اجازه شنود را خواهند داشت.

آفلاین بودن دستگاه روی نقشه نرم افزار به معنی قطع ارتباط دستگاه با سرور میباشد که باید موارد زیر را بررسی نمایید:

1-آیا دستگاه ردیاب روشن و یا در پوشش شبکه هست؟ (با شماره گیری با سیم کارت داخل دستگاه از روشن بودن دستگاه و همچنین آنتن دهی شبکه اپراتور آن اطمینان حاصل فرمایید.(اگر شماره سیم کارت دستگاه خاموش باشد این مورد میتواند به دلیل شارژ نداشتن دستگاه و اگر سیم کارت در دسترس نباشد با جابجایی دستگاه از محل ، مشکل برطرف خواهد شد)

2-شارژ ریالی و یا بسته اینترنتی سیم کارت دستگاه را تمدید نمایید.

ردیاب VT03 اسمارتک در زمان تولید و قبل از فروش تنظیمات لازم را دریافت کرده و نیازی به راه اندازی سرور و سایر موارد مشابه را ندارد. فقط کافیست دستگاه را پس از شارژ،روشن و اطلاعات مالک را تعریف نمایید که مراحل آن به شرح زیر میباشد:

  • بخش سخت افزاری

1-شارژ دستگاه

2-قراردادن سیم کارت فعال  داخل دستگاه (پین کد نداشته باشد)

3- روشن کردن پاور دستگاه (در کنار درگاه شارژ قرار دارد)

  • بخش نرم افزار

1- تنظیم نام اپراتور سیم کارت به این صورت که با توجه به سیم کارتی که داخل دستگاه قرار داده اید ،نام APN همان اپراتور را برای دستگاه مشخص مینمایید . با توجه به اپراتور های همراه اول،ایرانسل،رایتل ، یکی از این دستورات را برای دستگاه ارسال نمایید.

APN,MCINET# برای همراه اول

APN,MTNIRANCELL# برای ایرانسل

APN,RIGHTEL# برای رایتل

2-تعریف شماره های اضطراری با ارسال پیامک دستور #SOS,A,your number (مثال #SOS,A,091212345678) به سیم کارت دستگاه شماره های خود را به دستگاه معرفی نمایید. .(شماره های تعریف شده در این بخش علاوه بر دریافت هشدارها از دستگاه ،اجازه شنود نیز خواهند داشت)

3- دریافت نرم افزار ردیابی Protrack از سایت بسته به نوع گوشی Iphone و یا Android

4-ورود به برنامه با نام کاربری (شماره سریال IMEI دستگاه) و رمز عبور درج شده در دفترچه

موفق باشید