قوانین و مقررات فروشگاه

قوانین عمومی

  • خرید کالا از فروشگاه اینترنتی ایران اسمارت بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
  • سایت مجهز به سیستم پاسخگویی آنلاین بوده و پشتیبانان در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می‌دهند.
  • درگاه اینترنتی ایران اسمارت به هیچ وجه اطلاعات منحصربه‌فرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد.
  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می‌گیرد که خریدار آن را در فروشگاه  درج نموده است.
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت‌ها در سایت محاسبه شده و شامل هزینه ارسال نیزخواهد بود.
  • هزینه واریزشده فقط به نام شخصی که ثبت سفارش کرده است عودت داده میشود

 

چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید کلید ثبت سفارش را زده و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .

جهت ثبت سفارش نیازی به  ثبت نام در سایت نمی باشد . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید :

دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است !

پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش  دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز برای شما ارسال می گردد. 

 

آیا امکان انصراف از خرید پس از پرداخت وجود دارد؟

بله شما در هر زمانی قبل از ارسال سفارش و یا بعد از ارسال سفارش ( مشروط به پلمپ بودن محصول دریافتی )میتوانید سفارش خود را کنسل و هزینه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

 

روش های پرداخت سایت

همه مشتریان عزیز  می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند .

 

مدت زمان ارسال سفارش و روش های ارسال چگونه میباشد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. چنانچه شیوه ارسال با پست سفارشی باشد، پس از ثبت سفارش بین 2 تا 24 ساعت پس از آن بسته تحویل اداره پست میگردد. پس از تحویل به اداره پست بین 1 الی 3 روزه بدست شما میرسد.

چنانچه شیوه ارسال با پیک باشد همان روز ارسال میگردد.( فقط شهر تهران)

لازم به ذکر است کلیه ارسال‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه انجام میشود.