ردیاب مناسب برای ماشین های ایرانی، پیشنهاد ایران اسمارت به شما

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم سطح امینت خودرو های ایرانی بسیار پایین است به طوریکه سارقان در کمتر از بیست ثانیه توانایی باز کردن درب آن را دارند و به راحتی می توانند خودروی ما را استارت بزنند و آن را به سرقت ببرند. با توجه به اینکه خودروسازان ما امنیت خودرو هایشان را بالا نمی برند پس خود باید چاره ای بیندیشیم تا سطح امینت را بالا ببریم. قفل فرمان، قفل پدال، کلید مخفی از راه هایی است که می توان تا حدودی از خودروی خود در برابر دزدیده شدن جلوگیری کرد. ولی با توجه به نبوغ سارقان عزیز باز هم امینت خیلی بالا نمی رود و ما باید راهی پیدا کنیم تا از مکان حضور خودروی خود آگاه باشیم پس این گزینه می تواند یک ردیاب ایرانی باشد که حتی در صورت دزدیده شدن ما بتوانیم مکان حضور خودرو را بفهمیم و با پلیس در میان بگذاریم. این متن درباره ردیاب برای خودرو های ایرانی است و با توجه به نیاز مبرم به آن شما را تشویق به خواندن ادامه این متن می کنم.

 

تجربه بالا بردن امنیت خودرو با ردیاب خودرو ایرانی

تصورات غلط بعضی افراد باعث ضرر های جبران ناپذیری برای آن ها می شود. یکی از این تصورات این است که فکر می کنند اگر خودرویی گران قیمت و با امنیت باشد باید روی آن ردیاب وصل کرد اما واقعیت دقیقا برعکس این است. هر چه خودرویی امینت پایین تری داشته باشد نیاز بیشتری به ردیاب خودرو دارد. اگر شما هم خودرویی با امینت پایین دارید با ما همراه باشید تا برای هر خودرو بهترین نوع ردیاب را معرفی کنیم.

 

خرید ردیاب پراید

 

نصب ردیاب پراید : ارزانترین ردیاب خودرو

پراید، پر طرفدارترین خودروی ایران که همه مردم به دلیل قیمت پایین آن به سراغ آن می روند از نظر امنیت هم بهترین گزینه برای سارقان است و زیر ده ثانیه دربش باز می شود. اگر می خواهید برای خرید ردیاب پراید و دیگر محصولات دیگر از خانواده پراید مانند خودرو پراید وانت اقدام کنید، محتمل ترین گزینه برای شما، ارزان ترین ردیاب خودرو موجود در بازار مانند ردیاب Vt-05 است که روش استفاده از آن نیز بسیار ساده می باشد.

 

بهترین ردیاب برای سمند: ردیاب ماهواره ای خودرو

سمند به عنوان اولین خودروی ملی از نظر سطح امنیت وضع نسبتا بهتری نسبت به پراید و محصولات سایپا دارد ولی باز هم نیازمند یک ردیاب کارآمد است. پیشنهاد ما به شما ردیاب های ماهواره ای است که دارای باتری قوی و ضد گرد و غبار است که به سیم کشی داخل خودرو نیز آسیبی نمی رساند. ردیاب VT-05 به عنوان بهترین ردیاب سمند معرفی می شود.

 

ردیاب 405

 

405 و انواع مدل های ردیاب برای آن

خودروی 405 و در کل خانواده پژو، خودروهایی هستند که از زمان وارد شدن به ایران کوچک ترین تغییرات روی آن ها  انجام شده و سطح امنیت فاجعه ای دارند با این سطح امنیت بهترین گزینه برای این خودروها ، استفاده از یکی از پیشرفته ترین نوع ردیاب مخفی جی پی اس دار بازار به اسم VT-05 پیشنهاد می شود. ردیاب هایی که به محض روشن شدن خودرو بتواند خیلی سریع اطلاعات را برای صاحب خودرو ارسال کند و دکمه ای دارد که خودرو را در هر جا خاموش می کند.

 

بهترین ردیاب برلیانس

 

کوچک ترین ردیاب خودرو برلیانس : عدم سرقت کیلس ها (keyless)

خودرویی که خیلی از حضور آن در بازار ایران نمیگذرد ولی از کیفیت بالایی داراست. کیلس استارتر یک آپشن لاکچری و نادر در خودرو های ایرانی به حساب می آید اما یک عیب بزرگ دارد. اینکه سارقان می توانند با یک دستگاه گیرنده-فرستنده، برد خودرو را تقویت می کنند و خیلی راحت ماشین را به سرقت ببرند. بهترین گزینه در ردیاب برای این خودرو ها استفاده از دزد گیر های جی پی اس دار است که با استارت خوردن خودرو می تواند به گیرنده شما فرکانس هایی را ارسال و شما را آگاه کند.

 

دزدگیرهای ماهواره ای برای رانا

ردیاب VT-08 امکانات مفید و زیادی دارد که خیلی به کار می آید. به عنوان مثال با یک تماس با سیمکارت آن ردیاب شما به راحتی صدای داخل کابین خودرو را می توانید بشنوید. یا حتی این توانایی را دارد که برای آن یک محدوده تعریف کنید و وقتی خودروی شما از آن محدوده خارج شد به شما هشدار دهد. حال به نظر شما مناسب ترین گزینه برای خودروی رانا می تواند ردیابی غیر این ها باشد؟

 

ردیاب برای دنا و رانا

 

زیبا ترین خودروی ملی ( دنا ) و ردیاب جی پی اس

دنا خودرویی از گروه خودرویی ایران خودرو، که از نظر کارشناسان زیبا ترین و مدرن ترین خودروی ملی ایران است. امکانات مدرن و زیاد این خودرو و شکل شکیل این خودرو یکی از بهترین گزینه های خرید خودرو می باشد که حتی از نظر ایمنی نیز سطح خوبی دارد و دارای ایموبلایزر است. ایموبلایزر، سیستم ضد سرقتی است که تا ماشین با کلید باز نشود استارت نمی خورد. اما سارقان هر روز با پیشرفت سطح امنیت، پیشرفته تر می شوند و باز کردن و دزدیدن دنا هم کار خارج از دسترسی برای آن ها به حساب نمی آید. بهترین نوع ردیاب برای این خودرو هم همان نوع جی پی اس دار که ردیاب VT-08 از این دسته است. ویژگی خوب این نوع ردیاب ها توانایی خاموش کردن موتور ماشین به وسیله ارسال یک پیامک از مبدا پنل صاحب خودرو می باشد .

 

بهترین ردیاب برای ماشین های ایرانی ; پیشنهاد ما به شما

 

با اینکه در توضیحات بالا برای هر خودرو یک ردیاب معرفی کردیم اما ردیاب VT-05 می تواند بهترین گزینه برای خودروهای ایرانی باشد که سطح امینت خوبی ندارند و خیال شما را از امینت خودروی شما در برابر به سرقت رفتن راحت کند. امیدوارم توضیحات ما به شما و سطح امنیت خودروهایتان کمک کند . 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)

سلام من ردیاب vt05 خریدم و می‌خوام فعالش کنم میشه بگید چجوری فعال میشه؟ من همکار هستم و ردیاب اسمارت زیاد فروختم ونصب کردم این مدل هم مثل قبلیا فعال میشه؟

توسط : محمد - تاریخ : 1399/09/23 22:39:19

مدیریت سایت در پاسخ گفته که :

همکار عزیز ردیاب VT05 هم مانند مدل های قبلی راه اندازی میشه همچنین در صورت نیاز میتونید به بخش راهنمای کاربران مراجعه و دستورات لازم برای وصل کردن ردیاب خود را مشاهده نمایید.