استفاده از ردیاب به این 6 دلیل ضروری است

امروزه ضرورت ردیاب خودرو به شدت احساس می شود. به طوریکه خرید و استفاده از ردیاب های خودرو در سال های اخیر نسبت به قبل بسیار بیشتر شده است و ردیاب در زندگی روزمره نقش بسزایی را ایفا می کند. ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد و به دلیل قیمت مناسب و استفاده راحت در بین افراد و شرکت های دولتی و خصوصی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

نصب ردیاب خودرو یک انتخاب هوشمندانه برای وسیله نقلیه و در جهت بهبود کسب و کار می باشد. ردیاب خودرو جی پی اس دار علاوه بر اینکه در یک وضعیت بحرانی و شرایط مرگ و زندگی می تواند جان افراد را نجات دهد، همچنین می تواند باعث حفظ آرامش بیشتر شما و عزیزانتان شود.

مزایای استفاده از ردیاب خورو هم برای تجار و هم مصرف کننده بسیار زیاد و متنوع است و شاید امنیت فوق العاده بالا از مهمترین مزایای آن به شمار می آید. افراد، شرکت و نهادها با کمک ردیاب خودرو توانایی پیگیری و کنترل کارمندان و خودروهای شرکت را دارند و دیگر نگران سرقت خودروی خود نمی باشند. درحقیقت ردیاب خودرو در هر شرکت و نهادی به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ و موثر محسوب می شود.

در ادامه مطلب دلایل این که چرا نهادها و مردم باید دستگاه های ردیابی خودرو را نصب کنند وجود دارد با ما همراه باشید.

 

شش دلیل برای اینکه بدانیم چرا باید دستگاه ردیاب خورو نصب کنیم؟

 

بهبود بهره وری نیروی کار

استفاده از دستگاه های ردیابی GPS به مدیران شرکت اجازه می دهد تا با مدیریت پرسنل شرکت و به حداقل رساندن زمان بیکاری، بهره وری نیروی کار را بهبود و افزایش دهند. بسیاری از شرکت های بزرگ همواره برای اطمینان از انجام درست وظایف پرسنل و کارمندانشان از ردیاب ها به دلیل کاربرد بالا استفاده می کنند. امکان کنترل و بررسی وظایف در بیرون از محیط اداره و شرکت از کاربردهای جالب ردیاب ها به شمار می آید. برای این کار جی پی اس باید در داخل خودروهای مربوط به سازمان نصب شود تا به وسیله آن موقعیت مکانی دقیق خودرو و اطلاعات مورد نظر دیگر برای سازمان ارسال شود.

 

رضایت مشتریان

سیستم ردیاب این امکان را به شما می دهد تا بر روی نحوه تحویل بار مشتری به خوبی نظارت داشته باشید و یک گزارش دقیق در مورد زمان و محل تحویل بار دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از این اطلاعات، زمان تخمینی ورود کالا را به مشتری اطلاع دهید. از آنجا که وقت بسیار مهم است، تحویل بار در زمان مشخص شده باعث جلب رضایت مشتری می شود. ودر نتیجه آن افزایش مشتری و به دنبال آن افزایش سود را به همراه خواهد داشت. زیرا بهترین تبلیغ رضایت مشتری می باشد.

 

ردیاب خودرو

 

کاهش مصرف سوخت

جی پی اس ردیاب ماشین به افراد کمک می کند تا درکوتاهترین زمان ممکن به مقصد برسند. این یک امتیاز بزرگ است زیرا با کاهش مصرف سوخت، علاوه بر کاهش هزینه در پاکی هوای شهر خود نیز نقش بسزایی خواهند داشت. به یاد داشته باشید که سرعت زیاد خودرو باعث مصرف بیشتر سوخت و در ادامه باعث بالارفتن هزینه ها می شود. از مزایای ردیاب خودرو این است که افراد می دانند که سرعت آن ها تحت نظارت دستگاه جی پی اس قرار دارد و سعی می کنند تا با سرعتی کنترل شده مسیر خود را طی کنند که این امر باعث کاهش مصرف سوخت و در ادامه منجر به کاهش هزینه و آلودگی کمتر هوا می گردد.

 

کمک به یافتن اموال مسروقه

ردیاب خودرو باعث می شود که افراد دیگر نگران اینکه خودروی خود را در خیابان پارک کرده اند، نباشند. سیستم ردیاب خودرو امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان خودرو قرار می دهد. نصب آسان ردیاب بر روی خودرو در کمترین زمان از مهمترین مزایای ردیاب ماشین محسوب می شود. هم‌چنین به دلیل کوچکی ردیاب دیگر سارقان به آسانی قادر به تشخیص دادن ردیاب نیستند و درنتیجه نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند. این دستگاه باعث می‌شود کاربر به آسانی موقعیت خودروی خود را روی نقشه ردیابی کند و در صورت سرقت می‌تواند براحتی مسیر حرکت را دنبال کرده و ماشین‌ خود را سریع پیدا کند.

 

 صرفه جویی در هزینه

نصب دستگاه های ردیابی GPS در شرکت و سازمان، مزایای متعددی را به شما می دهد. شما می توانید از گزارش های تولید شده توسط سیستم برای ارزیابی عملکرد و حضور کارکنان خود و جلوگیری از پرداخت غیرمستقیم استفاده کنید. به این ترتیب شما دیگر مجبور به پرداخت اضافه کاری صرفا به این دلیل که راننده گم شده و مدت زمان طولانی تر از زمان معمول را برای تحویل محصول صرف کرده است و از این قبیل بهانه های الکی نخواهید بود. شما همچنین قادر خواهید بود تا اطلاعات دقیق تری در مورد صورتحساب به مشتری ارائه دهید.

 

بهبود ارتباطات

سیستم ردیابی GPS اطلاعات مربوط به زمان ورود و خروج وسیله نقلیه را در مکان های خاص ثبت می کند. بنابراین دیگر نیازی به تماس با دفتر یا راننده نیست که کار محول شده انجام می شود یاخیر، و این هزینه های مربوط به صورتحساب تلفن و سایر وظایف اداری را کاهش می دهد و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود.

 

حال با تمام این دلایلی که همگی برای کاهش وقت، هزینه و همچنین برای امنیت و آرامش شماست، امیدوارم توانسته باشیم تا نظر شما را در مورد ضرورت وجود ردیاب خودرو جلب کرده و توانسته باشیم که انگیزه ای برای امنیت خود شما  ایجاد کنیم تا به این واسطه بتوانید گامی بلند در راستای آرامش و امنیت خودتان بردارید. ایران اسمارت افتخار این را دارد تا با ارائه انواع ردیاب خودرو، مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)