مزایای ردیاب خودرو برای تاکسی ها و آژانس ها

در چند سال اخیر ردیاب ها به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های امنیتی شناخته شده اند که با پیشرفت فناوری روز به روز کاربردهای آن‌ها افزایش یافته است. ردیاب خودرو، ردیاب اشخاص و ردیاب حیوانات از انواع مختلف ردیاب به شمار می روند. امروزه ردیاب ماشین در همه جای دنیا در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و ادارات بدلیل کاربردها و مزایای زیاد ردیاب در جهت بهره وری و سود بیشتر از ردیاب خودرو استفاده می کنند.

سازمان تاکسیرانی یکی از این سازمان هایی است که تلاش می کند تا با نصب ردیاب جی پی اس در تاکسی امنیت مسافران را افزایش داده و گامی بزرگ در جهت رضایت کاربران خود بردارد.

 استفاده از فناوری ردیاب خودرو در تاکسی ها و آژانس ها می تواند در جهت بهبود خدمات تاکسیرانی بسیار مفید و کارآمد باشد.

 

با ایران اسمارت همراه شوید تا با ردیاب خودرو بیشتر آشنا شوید و اینکه چرا ردیاب خودرو برای تاکسی ها و آژانس ها ضروری است؟

 

ضرورت ردیاب خودرو برای تاکسی ها و آژانس ها

 

در دنیای پر مشغله امروز رانندگی تاکسی یکی از مشاغلی است که در شهر های مختلف به خصوص کلان شهرها مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. رانندگان تاکسی به دلیل ماهیت شغلی شان بایستی در نقاط مختلف شهرتردد داشته باشند. ناآشنایی با مسیر، گیر افتادن در مسیرهای پر ترافیک، هزینه سوخت بالا و اتلاف وقت از جمله مشکلات این صنف از مردم می باشد که خود، مسافران و آژانس های مربوطه را درگیر می کند. بدون تردید می توان ردیاب خودرو را به عنوان راهگشای این مشکلات نام برد.

در صنعت تاکسیرانی سرعت و زمان نقش مهمی را ایفا می کند. به این معنی که بیشتر مردم انتظار دارند تا رانندگان تاکسی و آژانس آنها را در کوتاهترین زمان ممکن و البته امنیت کامل به مقصد برسانند. بنابراین نصب ردیاب جی پی اس خودرو می تواند به رانندگان تاکسی در جهت رضایتمندی مسافران کمک زیادی کند. از آنجا که دستگاه های ردیاب خودرو قابلیت ست شدن با دستگاههای دیگر مانند تلفن همراه را دارا می باشند؛ رانندگان تاکسی می توانند از این فناوری در انتخاب بهترین و کوتاهترین مسیر با توجه به بعد مسافت و ترافیک بهترین بهره را ببرند. اطلاعات ارائه شده توسط دستگاه ردیاب خودرو در زمینه بهینه سازی مسیر و در نتیجه رضایت بیشتر مسافران به عنوان مشتری بسیار کاربردی است و می تواند به عنوان یک پوئن مثبت در رقابت با دیگر موسسات تاکسیرانی تلقی شود.

موسسات تاکسیرانی و آژانس ها تلاش می کنند تا با خرید ردیاب خودرو و نصب آن بر روی تمام تاکسی های مربوط به موسسه با استفاده از قابلیت ردیابی آنلاین و اطلاع از موقعیت مکانی نزدیک ترین ماشین را در جهت ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود بفرستند.

 

مزایای استفاده از ردیاب در تاکسی ها و آژانس ها :

 

نمایش  مسیر مناسب

 

دستگاه های ردیاب خودرو قابلیت ست شدن با دستگاههای دیگر مانند تلفن همراه و تبلت را دارا می باشند. بنابراین ردیاب خودرو می تواند با ارائه اطلاعات تصویری کمک بسزایی به درک بهتر رانندگان تاکسی و آژانس از مسیرهای موجود و پر ترافیک داشته باشد. دستگاه ردیاب خودرو ایران اسمارت قادر است تا به صورت مستقیم مسیر، سرعت و اطلاعات دیگر مربوط به هر خودرو را بر روی نقشه نشان دهد که این اطلاعات به سادگی با یک کامپیوتر، تبلت و یا تلفن همراه هوشمند قابل دسترسی خواهد بود.

 زمانی که یک مسافر درخواست تاکسی می‌کند، موسسه می تواند به کمک فناوری ردیاب خودرو نزدیک‌ترین تاکسی را به مقصد اعزام کند و راننده نیز با انتخاب بهترین مسیر بر روی نقشه توسط ردیاب در کوتاهترین زمان ممکن مسافر را سوار کرده و به مقصد برساند. همچنین اطلاعات تصویری باعث افزایش رضایت مشتری و اطمینان خاطر او از سرعت راننده و مسیر تاکسی می شود. به طور کلی نمی توان از تاثیر بسزای اطلاعات تصویری در کاهش تصادفات رانندگی و افزایش امنیت رانندگان غافل شد.

 

بهینه سازی و مدیریت مصرف سوخت

 

سرعت زیاد خودرو باعث مصرف بیشتر سوخت و در ادامه باعث بالارفتن هزینه ها می شود. از مزایای ردیاب خودرو این است که رانندگان می دانند که سرعت آن ها تحت نظارت دستگاه جی پی اس قرار دارد و سعی می کنند تا با سرعتی کنترل شده مسیر خود را طی کنند که این امر باعث کاهش مصرف سوخت و در ادامه منجر به کاهش هزینه می گردد. همچنین رانندگان تاکسی می توانند به کمک ردیاب خودرو مسیرهای پرترافیک و یا مواردی که باعث تاخیر و یا سکون می شوند را شناسایی کرده و با انتخاب نزدیک ترین مسیر به مقصد میزان مصرف سوخت خود را کاهش دهند.


 افزايش در آمد روزانه

 

رانندگان تاکسی می توانند با شناسایی بهترین و نزدیکترین مسیر به مقصد با استفاده از ردیاب خودرو و کاهش هزینه سوخت، روزانه با جا به جایی بیشتر مسافر درآمد روزانه خود را افزایش دهند.

 

افزايش بازدهي سيستم و امكان سرويس دهي به تعداد بيشتري از مسافران

 

امروزه مسافران بیشتر جلب موسسات تاکسیرانی می شوند که خودروهای آنان به سیستم جی پی اس ردیاب مجهز است. زیرا آنها در این خودروها احساس راحتی، امنیت و کنترل بیشتری می کند. سیستم جی پی اس ردیاب خودرو به رانندگان تاکسی کمک می کند که دیگر در مسیرهای پرترافیک گیر نیافتند و با آرامش و راحتی خیال مسافران خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مقصد برسانند و رضایت آنها را جلب کنند تا در سرویس های بعد نیز از خدمات موسسه ی آنها استفاده کنند.

 

جلوگیری از سرقت خودرو

 

ردیاب خودرو باعث می شود که رانندگان تاکسی دیگر نگران اینکه خودروی خود را در خیابان پارک کرده اند، نباشند. سیستم ردیاب خودرو امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان خودرو قرار می دهد. نصب آسان ردیاب بر روی خودرو در کمترین زمان از مزایای ردیاب ماشین به شمار می آید. هم‌چنین به علت کوچک بودن اندازه‌ی آن، سارقان قادر به تشخیص دادن ردیاب نیستند، بنابراین نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند. این دستگاه باعث می‌شود کاربر به آسانی موقعیت خودروی خود را روی نقشه ردیابی کند و در صورت سرقت می‌تواند براحتی مسیر حرکت را دنبال کرده و ماشین‌ خود را سریع پیدا کند.

 

جلوگيري از تخلفات رانندگان

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)