چگونه ردیاب کودکان ما را از خطرات حفظ میکند؟

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و رواج اپلیکیشن های متفاوت مانند تلگرام، واتساپ و ... اخبار مربوط به بزهکاری های اجتماعی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته در دسترس خانواده ها و شهروندان قرار می گیرد. مسلما خانواده ها به خصوص در شهرهای بزرگ همواره نگران این هستند که چگونه می توانند کودکان و نوجوانان خود را در برابر نا هنجاریهای اجتماعی محافظت کنند.

از آنجا که دوران کودکی و نوجوانی از مهم ترین مراحل زندگی هر فرد به شمار می آید، نگرانی و دلهره خانواده ها در قبال آنها قابل دفاع است. زیرا در دوران نوجوانی درآخرین مرحله تحوّل شناختی، شخصیت فردی و مستقل هر فرد شکل می گیرد. در این دوره نوجوانان به هویّت واقعی خود دست می یابند و از آنجا که فکر می کنند بزرگ شده اند و دارای غرور هستند دیگر خیلی به حرف های والدین خود توجه نمی کنند و الگوهای فرهنگی و اجتماعی خود را در جایی به جز خانواده خود دنبال می کنند. بدون شک تحت نظر گرفتن فرزندان در خارج از خانه نیز از مهم ترین مشکلاتی که خانواده ها با آن درگیر هستند.

 

ردیاب کودکان

 

ما برای رفع این نگرانی تنها به یک ردیاب اشخاص، تلفن همراه هوشمند و فعال سازی اینترنت آن نیازمندیم که خوشبختانه بدلیل فضای غالب فرهنگی جامعه ، بیشتر خانواده های شهرنشین این امکانات را در اختیار دارند.

 

ردیاب اشخاص چه ویژگی هایی دارد؟

 

شاید یکی از مهمترین تکنولوژی هایی که امروزه توانسته است با استقبال زیاد مردم جهان روبرو شود و محبوب باشد ردیاب جی پی اس می باشد. ردیاب شخصی از انواع مختلف ردیاب، یک دستگاه الکترونیکی است که با دریافت سیگنال های ماهواره های جی پی اس موقعیت خود را بصورت طول و عرض جغرافیایی محاسبه می کند. عملکرد ردیاب شخصی بصورت کلی مشابه ردیاب خودرو می باشد با این تفاوت که ردیاب شخصی در ابعاد کوچکتر وجود دارد و قابلیت حمل در جیب یا کیف شخص را دارد.

دستگاه های ردیاب اشخاص در مدل های متنوع و هم چنین در اندازه های مختلفی ساخته و به بازار عرضه شده اند. این محصول کوچک، قابل استفاده برای کودکان، دانش آموزان، سالمندان، کارکنان و بازاریان و بسیاری افراد دیگر می باشد. وجود انواع دستگاه ردیاب شخص و رقابت بین شرکت های سازنده باعث متنوع شدن این نوع دستگاه شده است.

ردیاب شخص به شکل گردنبند، ساعت مچی، کفش هوشمند، قابل استفاده در کوله و ... از انواع مختلف ردیاب شخص به شمار می رود.

 

خرید ردیاب و کاهش نگرانی والدین 

 

بسیاری از والدین همواره نگران گم شدن فرزندان خود در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند پارک و مراکز خرید و تفریحی هستند. با دستگاه ردیاب جی پی اس، پدر و مادر می توانند به صورت دائمی از وضعیت فرزندان خود باخبر شوند و نسبت به امنیت و موقعیت مناسب آنان در تمامی لحظات اطمینان خاطر داشته باشند.

بهتر است والدین به فرزندان خود آموزش بدهند تا در مواقع اضطراری با فشار دادن دکمه هشدار، والدین خود را از وضعیتشان آگاه کنند. به این ترتیب با یک هزینه کم و بدون نیاز به هزینه ماهیانه شما می توانید دیگر دلهره رفتن در جاهای بسیار شلوغ را نداشته باشید و از بودن در آنجا هم خود و هم فرزندتان لذت ببرید.

همچنین خانواده ها می توانند با خرید ردیاب اشخاص و قرار دادن آن در وسایل فرزندان خود مانند : قرار دادن در کوله پشتی ها ، در لباس ، و یا بستن ردیاب به دست آن ها، آزادی عمل بیشتری به فرزندان خود بدهند و لحظه به لحظه از وضعیت و موقعیت آنان در بیرون از منزل باخبر شوند.

والدین می توانند به وسیله ی متصل شدن به اینترنت از طریق تلفن همراه شخصی، تبلت و یا از طریق کامپیوتر موجود در خانه، فرزندان خود را ردیابی کنند تا در صورت رخ دادن هر گونه اتفاق ناگهانی و یا حوادث احتمالی ، به وسیله ی پیام هشداری که از دستگاه های جی پی اس ارسال می شود، در کمترین زمان ممکن و به سرعت باخبر شوند.

 شما والدین گرامی می توانید با خرید ردیاب اشخاص دیگر نگران امنیت فرزندان خود در داخل و بیرون از کانون گرم خانواده خود نباشید و به صورت غیر مستقیم لحظه به لحظه در کنار آنها حضور داشته باشید.

ردیاب مگنتی قابل حمل اسمارتک VT-03 دارای امکاناتی مانند باطری قدرتمند، مقاوم در برابر آب  IP67 و مدت کارکرد بین 20 تا 360 روز می باشد.

فناوری جی پی اس توانسته است به دلیل دقت بالایی که دارد امکان ردیابی خودرو، ردیاب حیوانات و به خصوص افراد را بدهد که همین موضوع باعث شده است که رقابتی در بازار جهانی برای عرضه فروش بهترین ردیاب شخصی وجود داشته باشد. زیرا با خرید این نوع دستگاه والدین دیگر نگرانی بابت زمان رسیدن فرزندانشان به مدرسه یا خانه وجود نخواهد داشت و در عین حال می توانند از موقعیت دقیق افراد بیمار به خصوص بیماران آلزایمری باخبر شوند.

 

 

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)