چگونه ردیابی مناسب برای خودروی خود انتخاب کنیم؟

استفاده از ردیاب خودرو امروزه بیشتر از هر زمان دیگری ضروری و لازم است.

در سال های اخیر، خرید و استفاده از ردیاب های جی پی اس برای خودروها بسیار بیشتر شده است، به طوری که آنها بخشی از زندگی روزمره مدرن شده اند.

بهترین ردیاب خودرو

ردیاب خودرو، وسیله‌ی سخت‌ افزاری است که به آسانی و در مدت زمانی خیلی کم می توان در داخل انواع خودرو نصب کرد. این دستگاه کوچک سیمکارت میخورد و به صاحبان خودرو اجازه می دهد تا ماشین خود را نظارت و ردیابی کنند. ردیاب ماشین روی هر وسیله نقلیه سبک، سنگین و حتی موتورسیکلت قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

اگر میخواهید یک سیستم ردیاب خودرو مناسب خریداری کنید، مطمئنا گزینه های زیادی با کارایی های متفاوت برای انتخاب وجود دارد.

 با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات مدل‌های مختلف ردیاب خودرو، تصمیم‌گیری در مورد انتخاب ردیاب خودرو مناسب که بتواند خواسته ها و اهداف شما را به بهترین شکل برآورده کند، چندان کار آسانی نیست.

 بنابراین برای یک انتخاب مناسب و درست بهتر است ابتدا خواسته و هدف خود را مشخص کنید و سپس  باید در مورد انواع سیستم‌ های ردیاب خودرو و مزایا، معایب و تفاوت آنها، میزان دقت ردیاب و همچنین شرکت فروشنده و خدمات پشتیبانی آن شرکت اطلاعات کاملی به دست آورید. درآخر با توجه به بررسی‌های خود سیستم مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

مسلما بهترین ردیاب خودرو برای ماشین شما، ردیابی است که پاسخگوی انتظارات شما بر اساس اولویت‌های فردی مد نظرتان باشد.

 

مطمنا ردیاب های خودرو ایران اسمارت می توانند انتظارات شما را برآورده سازند

انواع ردیاب خودرو اسمارت تک

 

انواع ردیاب خودرو را بشناسیم

 

 ردیاب قابل نصب در خودرو

برخی از انواع ردیاب نیاز به نصب دارند. برای نصب اینگونه ردیاب‌ها فرد نصاب باید با سیستم برق خودرو آشنایی داشته باشد و از راهنمای نصب ردیاب خریداری شده نیز استفاده کند. این نوع از ردیاب معمولا به کمک برق خودرو کار می‌کنند و یک باتری برای کار در زمان خاموش بودن ماشین دارند که توسط برق خودرو شارژ می‌شود.


ردیاب آهنربایی

 ردیاب‌های آهنربایی از انواع ردیاب هایی هستند که نیازی به نصب ندارند و تنها کافیست به مکان مناسبی در خودرو چسبانده شوند. ردیاب‌ آهنربایی دارای یک باتری است که باید شارژ شود. این باتری پس از مدت معینی لازم است مجددا شارژ شود که البته آلارم اتمام شارژ از طریق پیامک به اطلاع صاحب خودرو می‌رسد.

 

مزایا و معایب ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی خودرو

 

 ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید. علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است.

به یاد داشته باشید باتری پشتیبان قدرتمند و نرم افزار ردیابی مطمئن و حرفه ای از ملاک های اصلی انتخاب ردیاب خودرو محسوب می شوند. پس بهتر است ردیابی انتخاب کنید که دارای یک باتری با ظرفیت حداقل 450 میلی آمپر باشد. کمتر از این مقدار به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا در صورتی که سارقان سر باتری خودرو را بردارند نمی تواند به میزان مطمئن دستگاه روشن بماند و به سرعت خاموش می شود. در انتخاب سخت افزار ردیاب برای خودرویتان هرگز ظرفیت باتری را فدای قیمت ارزانتر نکنید زیرا این هزینه را انجام می دهید تا یک روز برای شما موثر واقع شود.

 

میزان دقت ردیاب خودرو در انتخاب ردیاب مناسب خودرو مهم است

 

بیشتر ردیابهای موجود در بازار دارای دقت 5 متر میباشند به این معنی که موقعیتی که نشان میدهند حداکثر دارای 5 متر خطا میباشد. چنین دقتی برای اکثر کاربردها دقت قابل قبولی است ولی ممکن است کار شما به گونه ای باشد که نیاز به دقت بالاتری داشته باشید. پس فراموش نکنید که در هنگام خرید ردیاب خودرو به ویژگی دقت آن نیز توجه داشته باشید. زیرا هرچه دقت ردیاب خودرو بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر میرود.

ردیاب مناسب خودرو

پس می توان نتیجه گرفت که بهترین و مناسب ترین ردیاب خودرو، ردیابی است که دارای دقت بالا، باطری قدرتمند، ابعاد مناسب و کوچک و امکانات جانبی خوبی داشته و مناسب وسیله نقلیه شما باشد.

بنابراین برای خرید ردیاب خودرو عجله نکنید و برای اینکه انتخابی خوب و مناسب داشته باشد معیارهای ذکر شده بالا را در نظر بگیرید و از فروشنده بخواهید تا اطلاعات کاملتری در مورد این ویژگی ها در اختیار شما قرار بدهد. همچنین از امکانات جانبی ردیابها غافل نشوید چراکه آنها میتوانند برای شما امکانات فراوانی را فراهم نمایند.

 

سری به ردیاب های خودرو ایران اسمارت بزنید، همانی است که به دنبالش هستید

 

آیا می دانید ردیاب ها کاربردهای دیگری نیز دارند؟

 

ردیاب، دستگاهی در اندازه و کارایی های مختلف می باشد که عملکرد اصلی آن ردیابی است و دارای انواع مختلفی مانند ردیاب خودرو، ردیاب شخص، ردیاب حیوانات و ...  می باشد.

 به طور کلی ردیاب ها برای انواع افراد و اشیاء متحرک قابل استفاده هستند و روی هر وسیله ای که قابل حرکت باشد مانند خودرو، موتور سیکلت، دوچرخه، انواع حیوانات خانگی مانند سگ و گربه، انواع دام ها مانند گاو و گوسفند، سالخوردگان، بچه ها، بازاریابها و انواع اشخاص و افراد قابل استفاده می باشد.

شما باید بدانید که ردیاب مورد نظرتان برای کدامیک از موارد ذکر شده بالا قابل استفاده میباشد. برخی ردیاب ها مختص یکی از کاربردهای مذکور هستند و برخی خیر. برای مثال بعضی از انواع ردیاب ها تنها بر روی خودروها قابل استفاده میباشد و برخی از آنها هم بر روی اشخاص و هم حیوانات و خودرو قابل استفاده می باشد.

دیدگاه ها (سوال و نظر خود را با ما در میان بگذارید)